چرا جهان، دیروز تمام نشد؟



که دانشمندان ناسا که در مورد عدم صحت شایعات مضحک اخیر درباره «پیشگویی مایاها مبنی بر پایان جهان در روز 21 دسامبر!» کاملا مطمئن هستند، ویدیوی خود با عنوان «چرا جهان دیروز تمام نشد؟» را زودتر از موعد مقرر منتشر کرده‌اند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کارشناسان نجومی و سیاره‌ای با ترسیم نکته به نکته افسانه‌های موجود در مورد پایان تقویم مایاها، هرگونه داستان درباره تحت تابش خورشید قرار گرفتن جو یا برخورد یک سیاره بیگانه با زمین را بی‌ارزش خوانده‌اند.
ساده‌لوحان بر این باورند که در روز 22 دسامبر کسی وجود نخواهد داشت تا به ناسا درمورد اشتباه آنها بخندد! اما دانشمندان این سازمان که قطعا کمترین تردیدی در مورد دروغ بودن این شایعات ندارند این فیلم را بسیار زودتر از موعد منتشر کرده‌اند.
این ویدئو با این جمله آغاز می‌شود: «اگر شما در حال تماشای این ویدئو هستید به معنی یک چیز است... جهان دیروز پایان نیافته است!»
پیشگویی پایان جهان بر اساس یک تعبیر غلط از تقویم باستانی مایاهاست که مدعی پایان جهان در 21 دسامبر 2012 (اول دی ماه 91) است.
با نزدیک شدن به ساعت صفر، نظریه‌های بی‌پایه مختلفی درمورد چگونگی پایان عمر زمین مطرح شده که البته همگی آنها در فیلم جدید ناسا رد شده‌اند.
یکی از ادعاها این است که سیاره نیبیرو که توسط تمدن سومری کشف شده، در این روز با زمین برخورد کرده و همه انسانها را از بین می‌برد!
این در حالی است که دانشمندان تاکید دارند که اساسا چنین سیاره‌ای وجود ندارد.
در فیلم ناسا گفته شده که تمام نظریات خرافه بر اساس یک سوءتعبیر عظیم ایجاد شده‌اند.
دکتر جان کارلسون، رییس مرکز باستان- ستاره‌شناسی اظهار کرده که تقویم مایاها در 21 دسامبر پایان نخواهد یافت.
کارلسون که پدیده 2012 را 35 سال پیش بررسی کرده است، گفت: هیچگونه پیشگویی مایا در مورد پایان جهان وجود ندارد. مفهوم زمانی مورد استفاده این قوم به مراتب بیشتر از ستاره‌شناسان مدرن بوده است.
وی افزود: بر اساس دانش ما، انفجار بزرگ حدود 13.7 میلیارد سال پیش رخ داده اما تاریخهای مایایی این زمان را میلیاردها میلیارد سال عقب‌تر می‌داند.
دکتر کارلسون اظهار کرد: تقویم شمارش طولانی مایاها برای پیگیری این فواصل زمانی طراحی شده و یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های تقویم ساخته شده تاکنون است.
قوم مایا بر این باور بودند که یک دوره 2152 ساله موسوم به شمارش بلند در روز 21 دسامبر 2012 به پایان می‌رسد.
کارشناسان تخمین زده‌اند که این سیستم که از دوره‌های 394 ساله موسوم به «باکتون» ساخته شده، در 3114 قبل از میلاد آغاز شده و حدود 21 دسامبر به باکتون 13 یا 5125 سالگی وارد می‌شود.
به گفته کارشناسان عدد 13 بسیار برای مایاها مهم بوده و پایان این دوره یک مرحله برجسته به شمار می‌رود اما پایان جهان نیست.
دکتر کارلسون در توضیح اینکه تقویم مایاها مانند کیلومتر شمار خودرو بوده، در این ویدیو می‌گوید که تقویم در زمان رسیدن به یک نقطه معین دوباره برمی‌گردد و خود را تکرار می‌کند.
یک نظریه پوچ دیگر بر این اساس است که در 21 دسامبر میدان مغناطیسی زمین برعکس شده و عواقب وخیمی را مانند گردابهای عظیم و از بین رفتن تمام سیستم‌های ارتباط الکترونیکی در پی دارد!
ساده لوحانی دیگر هم گول این نظریه مضحک را خورده‌اند که زمین به طور ناخواسته به سوی یک سیاه‌چاله در مرکز راه شیری می‌افتد که بشریت را در خود فرو خواهد برد!
به گفته محققان، هیچ سیارک و دنباله‌دار شناخته‌شده‌ای در مسیر برخورد با زمین نیست.
در حقیقت اگر هرگونه سیاره یا دنباله‌دار در مسیر برخورد با زمین باشد، باید اکنون در آسمان کاملا قابل مشاهده باشد.
لیکا گوهاتاکورتا، یک کارشناس دیگر ناسا و رئیس برنامه «زندگی با یک ستاره» این سازمان وجود هرگونه تهدید از سوی خورشید را رد کرده است.
گوهاتاکورتا اظهار کرد: اگرچه اکنون خورشید در حال نزدیک شدن به بیشینه فعالیت خود در دوره 11 ساله است اما این دوره در 50 ساله گذشته یکی از ضعیفترین‌ها بوده است.

روز اول صفر؛ ورود اسرای کربلا به شهر شام

 
 
 

شهرهمه جا تزیین شده است، بسیاری از رهگذران لباس نو پوشیده‌اند و به یکدیگر تبریک می‌گویند، این‌ها را حاکم وقت به مردم حکم کرده است و این در ادامه تبلیغات ایام طولانی گذشته است... جارچیان احکام حاکم را با صدای بلند در سطح شهر شام جار می‌زنند... روز اول صفر است، قرار است اسرای واقعه کربلا را از دروازه کوفه، وارد شهر کنند.

 

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز مصادف است با روز اول ماه صفر، رخدادهای این روز به شرح زیر است:

 

وارد کردن سر مطهر امام حسین (ع) به شام

 

بنی‌امیه این روز را به خاطر ورود سر مطهر امام حسین (ع‌) به شام عید قرار داد.

 

ورود اهل بیت (ع) به شام

 

با رسیدن خبر نزدیک شدن اسرای اهل بیت (ع) به دمشق، یزید دستوراتی صادر کرد از جمله آن‌که:

 

1.تاجی جواهر نشان و تختی مرصع به سنگ‌های قیمتی آماده کنند.

 

2.بزرگان هر صنف با کمک یکدیگر شهر را در کمال زیبایی زینت کنند.

 

3.تمام اهل شهر لباس‌های زینتی بپوشند و خود را بیارایند.

 

4.همگی در معابر رفت‌و‌آمد کرده، به یکدیگر تبریک بگویند.

 

5.پس از آمادگی کامل با طبل و شیپور به استقبال اسرا بروند.

 

6.جارچیان در شهر جار بزنند "سرهای بریده و زنان و اطفال کسانی به شهر وارد می‌شوند، که به قصد براندازی حکومت عازم عراق بوده‌اند، ولی عامل خلیفه یعنی "ابن زیاد" آنها را کشته است. هر کس خلیفه را دوست دارد امروز شادی کند".

 

شامیان نیز کوتاهی نکرده و بر فراز بام‌های خانه‌ها بیرق‌های رنگارنگ برافراشتند و در هر گذری بساط شراب پهن کردند.

 

نغمه آوازه خوانان بلند بود و مردم دسته دسته به سوی دروازه کوفه در دمشق می‌رفتند و عده‌ای از شهر خارج شده بودند. این در حالی بود که اهل بیت(ع) مصیبت زده و داغدار پیامبر (ص) را - که جبرئیل امین پاسبان حریم محترمشان بود- همراه با نیزه‌داران تازیانه به دست و بی‌رحم وارد دروازه ساعات کردند. شامیان همین که اسرا را دیدند زبان به جسارت گشودند.

 

در آن شهر چه گذشت...؟ قلم را یارای نوشتنش نیست.

 

منبع:

 

- تقویم شیعه، عبدالحسین نیشابوری، انتشارات دلیل ما، 1387


یک مخالف نظام در موسسه‌ شعر و ادب انقلاب!

 
 
 
تصویرموضوع اصلی این نوشته انشتار کتابی با عنوان "وقتی دلی" به قلم یک نویسنده معاند نظام توسط موسسه شهرستان ادب است.

به نقل از ندای انقلاب؛ اگر اهل فرهنگ و ادب باشید و علاقه‌ای هم به شعر انقلاب و مذهبی داشته باشید حتما تاکنون موسسه «شهرستان ادب» را شنیده‌اید. مدیر این موسسه علی‌محمد مودب از شاعران خوشنام انقلاب است و اشعار و غزل‌های زیبای وی در خاطر شعر دوستان هست.

«شهرستان ادب» توانسته است با همکاری دیگر شاعران سرشناس انقلاب اسلامی با تشکیل گروههای استعدادیابی و نیز برپایی اردوهای ادبی ویژه شعر انقلاب شاعران جوان زیادی را که دلبسته انقلاب هستند گرد خود آورده و امید زیادی برای آینده شعر انقلاب ایجاد کند.

سوای این مسائل بخش انتشارات این موسسه نیز با انتشار آثار این شاعران و دیگر نویسندگان و شاعران انقلاب سعی در نشر اندیشه دینی و مذهبی دارد. اما موضوع اصلی این نوشته انتشار کتابی با عنوان «وقتی دلی» از سوی این موسسه است.

نویسنده این کتاب محمدحسن شهسواری از نویسندگان معاند داخل نظام است که اخیرا کتاب خود را علیرغم داشتن مجوز! در اعتراض به ممیزی وزارت ارشاد به صورت رایگان در اینترنت منتشر کرد.

کتب قبلی این نویسنده سراسر مسائل مبتذل و شرم‌آوری است که ذکرش هم درست نیست ولی این اثر نویسنده با سفارش این موسسه! برای پیامبر اسلام! نوشته شده است و نویسنده در گفت‌وگویی که درباره این کتاب داشته گفته است به خاطر این که رمان درباره پیامبر است کلمه‌ای ناشایست ننوشتم در حالی در دیگر آثارم نمی‌توانستم از این کلمات استفاده نکنم. (نقل به مضمون)

نکته دیگر درباره سوابق این نویسنده حضور فعالش در فتنه ۸۸ است که با مشارکت شخصی به نام سیدرضا شکراللهی در سایت خوابگرد صورت می‌گیرد.


رادیو فردا عزادار شد!

 
 

تصویررادیو فردا در میان بهت مخاطبان، به شکل نادری تصمیم گرفت در مورد یک خبر واقعیت را منتقل نماید!

اقدام شوکه کننده بود. اگرچه بارها و بارها این عمل تکرار شده بود اما با این شکل و شمایل عجیب و غریب تقریبا نمی توان معادل آن را پیدا کرد! فردی تصمیم می گیرد پدر، مادر و بعد حدود ۳۰ نفر از کارکنان و دانش آموزان دبستانی را هدف حدود ۱۰۰ گلوله با دو اسلحه قرار دهد و سپس احتمالاً خود را هم بکشد! در دنیایی که صلح و آرامش و حقوق بشر، به شکرِ خدا دارای هواداران بسیاریست و مرکزیت و علمداری آن در آمریکاست! حال در مرکز این جامعه نمونه، مدینه فاضله، کشور متمدن، آخرِ لذت دنیا، آزادترین جامعه و خلاصه اصلاً همه ما باید تمام انبیا و ائمه (علیهم السلام) را فراموش کنیم و به دینِ جدیدمان به نام "منشور حقوق بشر" که آخرین کتابِ زمینی و البته مهم تر از کتب آسمانی می باشد بیاندیشیم، جای تعجب فراوان دارد اما تعجب برانگیز تر از آن نوعِ پوشش خبر توسط رادیو فرداست!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا پس از این فاجعه، آن را به این شکل پوشش رسانه ای داد:
"تيراندازی در دبستانی در آمريکا دست کم « ۲۷ کشته» بر جای گذاشت"
دستکم دو نکته از تیتر دریافت میشود: اولاً تعداد کشته شدگان از تعداد کشته شدگانی که تلویزیون ایران اعلام کرده، کمتر است (تا مخاطب هنوز هم با این یک نفر تفاوت، در آمار منتشره توسط جمهوری اسلامی تردید نماید و هم برای مخاطبی که فقط تیتر ها را می خواند، بحثی پیرامون یک پسر قاتل وحشی، به میان آورده نشود. حال اگر خدای ناکرده همین ماجرا در ایران رخ می داد حتما تیتر رادیو فردا اینگونه می بود: پسری مسلمان، حداقل ۴۰ نفر را در دبستانی به رگبار بست و حمام خون به راه انداخت).

در ادامه از بین کشته شده گان فقط به نام مدیر و روانشناس دبستان اشاره می گردد تا عنوان شود، علیرغم بها دادن به مسائل روانشناختی در این دبستان، چنین حادثه ای رخ داده!
بعد، از تیر انداز فقط به عنوان فردِ مهاجم نام برده می شود و نه پسری ۲0 ساله! و در پایان، رادیو فردایی که همه هستی اش را مدیون آمریکاست موفق نمی شود هیچ اطلاعاتی از سن این مهاجم به دست آورد حال آنکه این رسانه نما، به رغم اذعان به نداشتن حتی یک خبرنگار در ایران، همیشه مدعیست خصوصی ترین اطلاعات را حتی در بازداشتهای انفرادی به دست می آورد!
پس از آنکه مجدداً نام روانشناس به عنوان یکی از اولین افرادی که همزمان با شنیده شدن صدای تیر به سمت محل حادثه می شتابد، ذکر می شود، عنوان می گردد که: 

"باراک اوباما،‌رييس جمهوری آمريکا، ‌با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش رویترز، باراک اوباما که در کاخ سفید صحبت می کرد،‌گفت:در اینجا نه به عنوان رئيس جمهور، بلکه به عنوان يک پدر صحبت می کنم.
باراک اوباما که در حین صحبت کردن چندبار اشک هایش را پاک کرد، افزود:«اکثر کسانی که در رويداد امروز کشته شده اند، کودک بودند. کودکان زيبايی که ۵ تا ده ساله بودند، که تمام زندگی؛ جشن تولد، جشن فارغ التحصيلی و ازدواج پيش روی خود داشتند»
باراک اوباما خواستار اقدامی «معنی دار» فارغ از مسائل سیاسی برای مقابله با این گونه حوادث شد.
باراک اوباما کمی پيشتر برای ادای احترام به قربانيان اين حادثه دستور نيمه برافراشته شدن پرچم آمريکا را تا روز سه شنبه صادر کرد."

نکاتی که رادیو دیروز از این جملات استنباط می کند از این قرار است:
۱. دیگر عدم حضور مقام اول کشور در محل حادثه اهمیتی ندارد (کاری که پس از وقایع اینچنینی در ایران اگر از جانب مقامات ایرانی انجام نشود، امکان تهیه چندین ساعت خبر را به رادیو فردا می دهد مثلاً ابتدا عنوان می گردید که چرا در زلزله تبریز، فقط معاون اول رییس جمهور حضور یافته).
۲. نقش پدر را داشتن فقط برازنده قد و قامت اوباماست و مقامات ایرانی ای که اینگونه سخن می گویند همیشه مورد تمسخر رادیو فردا واقع میشوند.
۳. اوباما فردی کاملاً انسان و دارای احساسات فوق العاده انسانی می باشد، پس علیرغم مرد بودن و رییس جمهور بودن، این مساله که چند بار گریه کند کاملاً طبیعی است. حال مراجعه شود به انواع و اقسام تیتر ها و موضوعاتی که رادیو فردا در مورد گریه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با آن ارتزاق می نموده و می نماید.
۴. بلافاصله اقدامی توجیه کننده و تسلی بخش عنوان می شود، اینکه وی خواستار اقدامی معنا دار فارغ از مسائل سیاسی شده است! آیا واکنش طبیعی کسی که جد اندر جد قاتل وخون آشام بوده، و با فرهنگ مبتنی بر سکس و خشونت و دنیای مجازی و حقیقی اینچنینی رشد می کند، ارتباطی با تحقیقات سیاست زده پیدا خواهد کرد؟ آیا این مساله موید آن است که همیشه تحقیقات آمریکاییها، سیاست زده است، و این یعنی نتایج واقعی تحقیقاتشان در مورد ایران همیشه با جهت گیریهای سیاسی منحرف می شود؟
۵. نکته مهم بعدی عنوانِ نیمه برافراشته بودن پرچم آمریکا به دستور وی است. آیا این اقدام دردی از جان باختگان سیاستهای ضد انسانی آمریکا مداوا خواهد نمود؟
و اما نتایج دیگر:
۶. این بار در گزارش رادیو فردا عوامل این رخداد ذکر نشدند! فقط قولِ حل شدن تبعات داده شد. حا آنکه اگر خدای ناکرده مثلاً دانش آموزانِ ایرانی در اتوبوسی در راه بازگشت از مناطق جنگی در چند ده کیلومتری شهرشان (بروجن) دچار سانحه می شدند و جان می باختند، رادیو فردا به جای تسلا دادن، به ریشه یابی مصیبت، آن هم از نوعی که خود می خواهد، می پرداخت و تا ماه ها از اینکه چرا باید مناطق جنگی مورد بازدید واقع شود گزارش تهیه می کرد!
۷. به جای درج تصویری از صحنه جنایت که خود در برانگیختن احساسات مخاطب نقش به سزایی دارد، با عکس عزاداری و گریه بازماندگان مواجه می شویم! یعنی از ابتدا با رسانه ای طرف هستیم که می خواهد سرپوش بگذارد نه اینکه به رسالتش عمل نماید و مقصرین و ریشه های اجتماعی این نابه هنجاری را بیابد.


وقتی ضد انقلاب به مهدی هاشمی خط می دهد که چه بکند !!

 
 
 

میواکاوی بخش دیگری از گفت و گوی مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر عضو فراری جریان اصلاحات و فتنه نشان می دهد که چگونه کوثر به مهدی هاشمی توصیه می کند که تاکتیکتان را در مباره علیه نظام عوض کنید.

نیک آهنگ کوثر در این گفت و گو خطاب به مهدی اظهار می دارد :شما یک موضع مشخص دارید ، در طول این مدت بازی یی که حکومت دارد با سیستم خبری اش می کند هیچ تاثیر مثبتی روی موضع شما نداشته. کی بالاخره می خواهید رو بازی کنید؟ آیا آمده اید در فضای عمومی صحبت کنید؟ شما لزومی ندارد که بروید مصاحبه با بی بی سی بکنید. یک کنفرانس خبری بگذارید. چیزی که دارم می بینم این است که روندی که شماها دارید انجام می دهید تبدیل به یک روند فرسایشی می شود و آنها امکان بازی شما را می گیرند بازی اینترنت بازی قوی یی نیست مگر ضریب نفوذ اینترنت چقدر است؟ در این جنگ روانی باید تاکتیک را قوی تر و محکم تر کنید ، تهاجم مهم نیست ، بایدحرکتهای آنها را از قبل بدانید و حملات کاملا معتبر انجام بدهید. نقطه ضعف شما را رو بازی نکردن می بینم من فکر می کنم باید تاکتیک را عوض کنید نشانه ها را بررسی کنید از زمانی که حسن (لاهوتی فرزند فائزه هاشمی) را بازداشت کردند از زمانی که کیش را رجانیوز زد بعد دانشگاه آزاد و بعد در مجلس خبرگان آنطوری بازی کرد آقای هاشمی ممکن است بگویید مصلحت این است نه از نظر مردم مصلحت این نیست. باید نمودار را ببرید بالا با این روشهایی که من می بینیم... ، در روش شما هیچ نکته مثبتی نمی بینم. مهم برای کسی که دارد فضا را می بیند امتیازات عملی است که آقای هاشمی گرفته باشد ، منطقی را دارید دنبال می کنید که غیرمنطقی هم نیست اما الان بیایید آمارگیری بکنید خاموشی نسبی که در جنبش اتفاق افتاده است اگر بخواهند فعالیت مجدد بکنند چقدر غیرعملی است. گرچه من عضو جنبش سبز هم نیستم." فایل صوتی لو داده شده توسط نیک آهنگ کوثر علاوه بر اثبات تداوم ارتباط وی با مهدی هاشمی، نه تنها یک نکته مهم و تکان دهنده بلکه فاجعه ای در خود دارد و آن اینکه نیک آهنگ در استخدام مزدور برای مهدی هاشمی با وی همکاری کرده و به قول خود او یک روزنامه نگار را، جهت قلم به مزدی به مهدی هاشمی معرفی نموده است. در بخش های دیگری از این گفت و گو مهدی هاشمی از نیک آهنگ کوثر ضد انقلاب لاییک می خواهد تا با فحاشی وی را در رسانه ها بیشتر مطرح کند. وی با اعتراف به اینکه روز به روز حلقه بر فتنه گران تنگ تر می شود، خطاب به کوثر می گوید : من گفتم به شما! شماها باور نکردید ، این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و اقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید ، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید . همان دوم خرداد که ( اصلاح طلبها ) به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم . ما میتوانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم ، استراتژی ما از روز اول همین بوده است ."

 




تاریخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
http://ammar14.persiangig.com/image/----%5B1%5D.gif
 

کاریکاتور: شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط ایران

 

"آلفای 2013 "پروژه جدید دشمن برای انتخابات 92

 

"سیرنیوز": در حالی که مهر ماه گذشته شاهد برخی التهابات زود گذر و چند ساعته در بازار تهران به دلیل افزایش و نوسان قیمت سکه و دلار بودیم، منابع امنیتی با ارزیابی اظهار نظر‌های مقامات کشورهای غربی خصوصآ آمریکا و رژیم‌صهیونیستی این قبیل اتفاقات را برنامه ریزی از پیش‌تعیین شده از سوی این کشورها برای بازگشت فضای آشوب به داخل ایران و تحت الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برای پیروزی گزینه مطلوب غرب ارزیابی کرده و تاکید دارند که سرویس‌های جاسوسی غرب به دنبال زمینه چینی فضای آشوب قبل از خرداد ۹۲ هستند.
 
به گزارش سیرنیوز به نقل از ندای انقلاب؛ از سوی دیگر تاثیر گذاری بر افکار عمومی با استفاده از جنگ تبلیغاتی که دلیل معضلات اقتصادی کشور را تحریم‌های اعمال شده از طرف غرب عنوان می‌کند یکی دیگر از مباحثی است که به صورت جدی از طرف تمامی سرویس‌های امنیتی و کارتل‌های اقتصاد امپریالیستی غرب با مدیریت لابی صهیونیستی در کاخ سفید و اتحادیه اروپا پیگیری می‌شود. این ارزیابی که تا پایان سال ۹۱،اقتصاد کشور ایران چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی باید اعلام ورشکستگی کند، نتیجه بررسی ۱۶ مرکز پژوهشی- اقتصادی وابسته به رژیم صهیونیستی است که در آن مدیریت ۷ پروژه بر اساس تعیین راهکار فشار اقتصادی بر ایران تعیین شده تا در ورای آن بتوانند اقتصاد ملی ایران را دچارتزلزل و ورشکستگی کنند. این پروژه که از فوریه سال ۲۰۱۰ مصادف با بهمن سال ۸۸ کلید خورده است، برنامه‌ای ۳ ساله است و سعی دارد با استفاده از ابزار تحریم،ایجاد تزلزل اقتصادی در داخل،جلوگیری از فضای تولید ملی و در نهایت بهره گیری از اعتراضات مردمی نسبت به مشکلات اقتصادی بوجود آمده، طرح عملیاتی فرو پاشی از درون یا همان کودتای مخملی در ایران را این بار از فاز اقتصادی پیگیری کند. " آلفای ۲۰۱۳ " که بعد از فعالیت ۸ ماهه سرویس های جاسوسی غربی در فاصله ۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن سال ۸۸ طرح ریزی شد و مهم ترین رویکرد عملیاتی آن فشار اقتصادی به افکار عمومی عنوان شده است و بخشی از آن در هفته دوم مهرماه سال جاری با آشوب چند ساعته در یکی از خیابان‌های تهران وارد فاز جدیدی شد، نشان از پیگیری و مداومت کشورهایی دارد که طی 33 سال گذشته در عملیاتی کردن طرح ریزی های خود برای نابود کردن نظام جمهوری اسلامی دچار شکست‌شده و این بار بعد از تحمیل ۸ سال جنگ تحمیلی و ۸ ماه فتنه انگیزی سیاسی در سال ۸۸ ،در کنار انواع تحریم‌های سیاسی و اقتصادی برنامه ‌جدید خود را از طریق عملیات سیاسی-اقتصادی پیگیری می کنند. مسئولین میز ایران در سرویس های جاسوسی- امنیتی همچون سیا، پنتاگون، موساد، mi۶ و برخی از سرویس های اطلاعاتی کشورهای متحجر عربی با خلق حماسه ۹ دی و ۲۲ بهمن توسط مردم با بصیرت ایران، فشار سیاسی به نظام جمهوری اسلامی به عنوان راهبرد اصلی خود را منسوخ اعلام کرده و راهبرد جنگ روانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی با روش های همچون ایجاد تنگنای اقتصادی و فعالیت تبلیغاتی حقوق بشری را در دستور کار خود قراردادند که در این میان رژیم صهیونیستی به عنوان نقطه ثقل این جریان سازی، مدیریت پروژه اقتصادی را بر عهده گرفته است. اگرچه هنوز به صورت رسمی هیچ گونه اطلاعاتی از راهبردهای عملیاتی پروژه "آلفای ۲۰۱۳" منتشر نشده است اما بر اساس اطلاعات بدست آمده هم اکنون ۱۶ مرکز اقتصادی رژیم صهیونیستی بصورت شبانه‌روزی درگیر پروژه " آلفای ۲۰۱۳ " هستند تا این پروژه را قبل از انتخابات سال ۹۲بصورت کامل علیه جمهوری اسلامی عملیاتی کنند. گفتنی است، 16 مرکز دخیل در پروژه : آلفای 2013 " عبارتند از : وزارت دارایی اسرائیل ( Ministry of Finance )،بانک مرکزی اسرائیل ( Bank of Israel )،اداره مرکزی آمار ( Central Bureau of Statistics )،انجمن اقتصادی اسرائیل ( Israel Economic Association )،گروه اقتصاد دانشگاه عبری ( The Hebrew University Department of Economics )،مرکز توسعه پینحاس ساپیر، وابسته به دانشگاه تل‌آویو ( The Pinhas Sapir Center for Development Tel Aviv University )،مرکز اسرائیل برای پیشرفت اجتماعی و اقتصادی ( The Israel Center for Social & Economic Progress)، موسسه موریس فالک برای تحقیقات اقتصادی در اسرائیل( The Maurice Falk Institute for Economic Research in Israel )، انجمن بانک‌ها در اسرائیل ( Association of Banks In Israel )، سازمان مصرف کنندگان اسرائیل ( Israel Consumers Organization )، انجمن مشاوران بازرگانی اسرائیل ( Israel Business Consultants Association )، انجمن شرکتهای تجارت عمومی ( Association of Publicly Traded Companies )، انجمن مقامات ارشد مالی اسرائیل ( Israeli Forum of Chief Financial Officers )،اتاق مشاوران مالیاتی اسرائیل ( Chamber of Tax Advisors in Israel )،انجمن کارگزاران و نمایندگی‌های بیمه در اسرائیل ( Association of Insurance Brokers and Agents in Israel ) و مرکز اسرائیل برای پیشرفت اجتماعی و اقتصادی ( The Israel Center for Social & Economic Progress).
 

 

شکار يك پهپاد ديگر آمریکا توسط سپاه + تصاوير و فيلم

 
چند هفته پس از شليك جنگنده‎هاي ايراني به يك پهپاد امريكايي/
شکار يك پهپاد ديگر آمریکا توسط سپاه + تصاوير و فيلم

 

چند هفته پس از شليك جنگنده‌هاي ايراني به يك پهپاد امريكايي كه وارد حريم هوايي كشور شده بود، فرمانده نيروي دريايي سپاه، اينبار از شکار یک فروند پهپاد متجاوز آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

به گزارش رجانيوز، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.

 

دانلود 

اين در حالي است كه در آبانماه سال جاري نيز ورود يك فروند پهپاد امريكايي به حريم هوايي كشورمان با واكنش و شليك پدافند ايراني مواجه شد كه موجب فرار اين پهپاد از حريم هوايي كشور شد.

در این خصوص فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه پهپاد شكار شده از نوع اسکن ایگل (ScanEagle) بوده است، گفت: این گونه پرنده ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز در می آیند.

 دریادار علی فدوی همچنین با اشاره به آمادگی های نیروی دریایی سپاه در اجرای مأموریت های محوله و اشراف اطلاعاتی همه جانبه بر تحرکات بیگانگان در منطقه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز تصریح کرد: دشمنان ما از اول فروردین ماه سال 1366 حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و آنچه در 5/1 سال آخر جنگ بین ما و آنها اتفاق افتاد را دیده اند. این حضور از آن زمان تا به امروز وجود دارد و مسلما وضعیت امروز ما با آن زمان قابل قیاس نیست.

 وی تأکید کرد: شرایط ما عالی است و آمادگی های نیروی دریایی سپاه در بهترین حالت قرار داد.

در ماجراي شلیک جنگنده های ایرانی به سمت پهپاد امریکایی كه در آستانه انتخابات رياست جمهوري امريكا صورت گرفت، محافل نظامي و امنيتي امريكا تلاش كردند از انتشار خبر اين موضوع اجتناب كنند تا خواست افكار عمومي امريكا براي پاسخ به اين اقدام ايران تحريك نشود.

موضوعي كه با چند روز تاخير به رسانه‌هاي غربي كشيده شده و محافل اطلاعاتی، نظامی و راهبردی را در واشینگتن دچار سردرگمی کرده است. چنانكه اقدام تقریبا غیر منتظره و بسیار سریع و موثر ایران در راندن هواپیمای بدون سرنشین امریکا از مرزهای هوایی خود، پیام های مهمی را در دل خود پنهان داشت که منابع غربی تا کنون در تحلیل های خود قادر به آشکارسازی آن نبوده اند.

پيام‌هايي كه مي‌توان آنها را توان ایران براي پیروزی نظامی نامتقارن بر امریکا، احتياط امريكا در برخورد با اين مقوله و نگاه كردن به درگیری نظامی با ایران به عنوان يك خط قرمز براي امريكا نشان دادن توان ضربه زنی ايران در محیط های مرزی به عنوان راهبردي براي بازدارندگی تاکتیکی در مقابل تحركات منطقه‌اي امريكا تلقي كرد.

 

 

 

 

آيا 15 روز ديگر پايان جهان است؟+ پاسخ‌هاي علمي

 

بر اساس فرضیاتی که بر پایه پیش‌گویی های مایا مطرح شده است روز 21 دسامبر 2012 برابر 30 آذر ماه سال 1391 دنیا به پایان خواهد رسید. اما آیا واقعا 15 روز دیگر جهان به پایان خواهد رسید و تمدن بشری برای همیشه نابود خواهد شد. آخر دنیا نزدیک است! بر اساس پیش‌گویی های مایای باستان دارد روز موعود نزدیک است و راهی نیست جز خداحافظی با این دنیا مادی.

 

مایا قومی است که هزاران سال پيش معبد و هرمی را با 365 پله ساختند و تمامی خسوف و کسوف ها آینده و حتی زمان سقوط قوم خود و همه جنگهای جهانی را دقيقا تا سال 2012 ثبت کرده اند که تمامی آنها طبق پیش بینی در حال اتفاق افتادن هستند!.

ماياها معتقد بودند که زمين از 5 دوره تشکيل شده است و در پايان هر دوره اتفاق بدی خواهد افتاد و سپس دوره جديد شروع می شود. جالب اينجاست 30 آذر که 1391 پايان دوره پنجم است! و ما وارد دوره ششم خواهيم شد!.

گفته می شود پايان دوره دوم توسط هوا بوده (منظور نارسايی های جوی) دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سيل به پایان رسید و نظريه های زيادی وجود دارد مبنی بر اينکه دوره پنجم با زلزله از بين خواهد رفت.

برخی ادعا کرده اند که ماياها خدايانی داشتند. خدايانی که از آسمان آمده بودند. موجوداتی متفکر که در زمانی که انسان نيمه وحشی در زمین زندگی می کرد برروی زمين فرود آمدند و علم خودشان را در اختيار ماياها قرار دادند!.

بر اساس تقویم و پیش بینی های مایا پنج سناریو برای پایان دوره پنجم و به پایان رسیدن این دوره پیش بینی شده است:

پدیده‌ای فضایی، قطب‌ها را می‌چرخاند

پیش بینی: در برخی پیش‌گویی‌ها پیرامون محشر 2012 گفته شده که زمین به واسطه برخورد یک شهاب‌سنگ دچار جابجایی قطب‌ها می‌شود، یا زمین در اثر پدیده‌ای نادر 27هزار سال‌نوری را یک‌شبه طی می‌کند و در مرکز کهکشان راه شیری قرار می‌گیرد؛ و یا داخل زمین به دلیل تشعشعات شدید خورشیدی ناپایدار می‌شود و به مکانی ناامن برای ساکنانش تبدیل می‌شود!

جابجایی قطب‌ها این‌گونه رخ می‌دهد که پوسته و گوشته زمین ناگهان جابجا می‌شوند و با گردش به دور هسته بیرونی زمین، شهرهای ویران را به قعر خود فرو می‌برند.

پاسخ: آدام مالوف، یکی از زمین‌شناسان دانشگاه پرینستون روی پیش‌گویی جابجایی قطب‌ها مطالعه کرده و این ایده آرماگدون 2012 را به چالش کشیده است. به گفته وی، شواهد مربوط به مغناطیس سنگ‌ها دال بر این است که قاره‌های زمین در گذشته چنین نوآرایی شدیدی را تجربه کرده‌اند ولی این فرآیندی میلیون‌ها سال به طول انجامیده و آن‌قدر آهسته اتفاق افتاده که انسان نمی‌تواند چنین چیزی را درک کند.


سیاره‌ای ناشناخته در راه برخورد با زمین

پیش بینی: چند سال پیش، تلسکوپ فضایی هابل تصویری بی‌نظیر از ستاره متغیر 838 صورت‌فلکی تکشاخ را در فاصله بیست‌هزار سال‌نوری تهیه کرد که ستاره‌ای از نوع غول‌سرخ را همراه با غبار اطرافش نشان می‌داد؛ اما برخی پیدا شدند و گفتند این تصویر حاوی شواهدی از یک دنیای موهومی با نام سیاره ایکس ونیبیرو است و در مسیری واقع شده که تا سال 2012 به زمین اصابت خواهد کرد.

پاسخ: این در حالی است که به گفته دیوید موریسون، یکی از اخترشناسان ناسا، «هیچ چیزی در آنجا وجود ندارد و این نزدیک‌ترین چیز به حقیقت است! اگر آنجا یک سیاره یا یک کوتوله قهوه‌ای و یا هرچیز دیگری وجود داشته باشد که 3 سال تا ورود به منظومه شمسی فاصله داشته باشد، منجمان قطعا از یک دهه قبل‌تر آن‌را شناخته و در حال مطالعه‌اش بودند! از آن بدتر این‌که اگر چنین چیزی واقعا وجود داشته باشد، حتی امروز با چشم غیرمسلح باید دیده شود».

منشا این ایده در واقع پیش از آغاز شایعات پیرامون 2012 بود. زنی که ادعا می‌کرد از بیگانگان پیغام می‌گیرد، محشر نیبیرو را شایع کرد، تازه او اعلام کرده بود دنیا در سال 2003 به پایان می‌رسد و نه 2012.


مقارنه خورشید و کهکشان به محشر می‌انجامد

پیش بینی: برخی رصدگران آسمان باور دارند که سال 2012، مقارنه آسمانی بی‌نظیری روی خواهد داد که برای اولین بار در 26هزار سال گذشته اتفاق می‌افتد. بر پایه این سناریو، مسیر خورشید در آسمان از نقطه‌ای می‌گذرد که قلب کهکشان راه‌شیری در آنجا قرار گرفته است.

برخی نگران آنند که نیروی گرانش خورشید و نیروهای ناشناخته و بسیار قدرتمند کهکشانی یکدیگر را تقویت کنند و و مثلا با پدید آوردن یک جابجایی قطبی یا کشاندن زمین به داخل ابرسیاه‌چاله فوق‌العاده عظیمی که در قلب کهکشانمان لانه گزیده، آخرین روز زمین را رقم بزند.

پاسخ: این درحالی است که هیچ مقارنه یا نظم کهکشانی جدیدی در سال 2012 وجود ندارد. هرسال به‌هنگام انقلاب زمستانی خورشید در نقطه‌ای از آسمان واقع می‌شود که بسیار نزدیک به مرکز کهکشان راه شیری است. شاید نویسندگان زیج‌ها و تقویم‌های نجومی از چنین مقارنه‌هایی هیجان‌زده شوند، ولی واقعیت آن است که چنین پدیده‌هایی فقط ظاهری است و برای اهل دانش معنی خاصی ندارد. مثال مشهور دیگر، قمر در عقرب است که ماهی یک‌بار اتفاق می‌افتد و هیچ تاثیر و تغییری در کشش گرانشی، تشعشعات خورشیدی، مدار سیارات یا هر چیز دیگری که حیات روی زمین را تحت شعاع قرار دهد، ندارد.


مایا آخر دنیا را در سال 2012 پیش‌گویی کرد

پیش بینی: از آپولیناریو شیلی پیکستون نپرسید که آیا پایان دنیا در 2012 است یا نه. ریش‌سفید سرخ‌پوست مایا که در اکتبر 2009 / مهر 1388 در گواتمالا روی صفحه تلویزیون ظاهر شد، اعلام کرد که از این دامن زدن به این موضوع خسته شده است.

به گفته برخی باستان‌شناسان، تقویم مایا آن‌طور که برخی دیگر اظهار می‌کنند در سال 2012 به پایان نمی‌رسد و قدیمی‌ها هم هرگز این سال را به عنوان پایان دنیا نمی‌شناختند. اما روز 21 دسامبر 2012، روز مهمی برای تمدن مایا است.

آنتونی اونی، باستان-اخترشناس در دانشگاه کلگیت در ایالت نیویورک می‌گوید: «این زمانی است که بزرگ‌ترین دوره در تقویم مایا (یک میلیون و 872هزار روز یا 5125.37 سال) به پایان می‌رسد و دوره جدید آغاز می‌شود. در دوران اوج شکوه امپراتوری مایا، آنها تقویم بدون تکرار «شمارش بلند» را اختراع کردند؛ تقویمی با دوره‌ای بسیار طولانی که از بنیان‌های فرهنگی نشات می‌گیرد و به مسئله خلقت باز‌می‌گردد. دوره کنونی تقویم شمارش بلند در آن‌چه مایا به عنوان آغاز آخرین دوره آفرینش (11 آگوست 3114 پیش از میلاد) می‌داند، در انقلاب زمستانی 2012،به پایان می‌رسد. مایا این تاریخ را که هزاران سال پیش از تمدنش است را به عنوان «روز صفر» یا 13.0.0.0.0. نوشته است و در دسامبر 2012 تقویم گردشی مجددا به روز صفر می‌رسد و بازه طولانی دیگری آغاز می‌شود. این ایده حاکی از آن است که زمان و تمام جهان تجدید می‌شود، چه بسا بعد از سپری شدن دوره‌ای پراسترس. پاسخ: این درست مشابه شرایطی است که ما همیشه در روز اول سال، سال را نو می‌کنیم یا حتی در صبح بعد از تعطیلات آخر هفته».

طوفان‌های خورشیدی زمین را ناآرام می‌کنند

پیش بینی: برخی دیگر شایع کرده‌اند که در 2012، خورشید فوران‌های مهلکی از شراره‌هایش تولید می‌کند که حرارتش، زمین را بر سر زمینیان ویران می‌کند.

پاسخ: فعالیت‌های خورشیدی در بازه‌هایی تقریبا 11 ساله تغییر می‌کند. البته طوفان‌های بزرگ خورشیدی می‌تواند با اختلال در عملکرد ماهواره‌ها و سیستم‌های مخابراتی و انتقال برق، بخصوص در عرض‌های جغرافیایی نزدیک به قطب، به جوامع و دیگر سیستم‌های زمینی آسیب برساند، ولی هیچ نشانه‌ای حداقل در کوتاه مدت، دال بر این وجود ندارد که خورشید طوفان‌هایی به پا کند که از شدتش سیاره‌مان بریان شود. از سوی دیگر، اخترشناسان براساس دوره‌های یازده‌ساله فعالیت خورشید پیش‌بینی می‌کنند که اوج فعالیت خورشید یکی دو سال دیرتر از 2012 اتفاق بیفتد.

پس 2012 چه اتفاقی می‌افتد؟

پیش بینی: بسیاری از پژوهشگران که شواهد پراکنده مقبره مایا را واکاوی می‌کنند، عقیده دارند که امپراتور به روشنی پیش‌گویی کرده که هر چیز ویژه‌ای در 2012 اتفاق خواهد افتاد.

مایا، نگاره‌ای بر جای گذاشته که حتی اگر زمانی برایش مشخص نکرده باشد، به سناریوی پایان جهان در صفحه پایانی متن تقریبا 1100 صفحه‌ای که به عنوان «دست‌نوشته‌های درسدن» شناخته می‌شود، پرداخته است. مطابق توصیف این نگاره، جهان توسط یک سیل نابود می‌شود. این سناریویی است که بسیاری از فرهنگ‌ها به آن پرداخته‌اند و احتمالا توسط مردمان باستان هم تجربه شده است.

پاسخ: به باور آنتونی اونی، منظور سناریوی دست‌نوشته‌ها فقط خوانده شدن به صورت لفظی نبوده؛ بلکه به عنوان درسی در رابطه با رفتار انسان بوده است. او تقویم بدون تکرار مایا را به تجدید دوره سال نوی خودمان تشبیه می‌کند؛ دوره‌ای از فعالیت‌های پرآشوب و پراسترس به پایان ‌می‌رسد و دوره جدید مثل تولدی دوباره آغاز می‌شود که در آن بسیاری افراد تصمیم به بهبود زندگی خود می‌گیرند.

پاسخ ناسا به شایعات

اما در برابر تمام شایعاتی که از آن سخن به میان آمد پاسخ ناسا (سازمان هوا و فضا آمریکا) نیز جالب است. ناسا در سایت خود و در پاسخ به شایعاتی و سوالاتی که در مورد احتمال نابودی جهان مطرح شده است اینگون می نویسد:

سوال) آیا در سال ۲۰۱۲ خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد.

ناسا) جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان نمی‌رسد. سیاره ما بیش از ۴ میلیارد سال به خوبی عمر کرده و دانشمندان معتبر دنیا هم می‌گویند در سال ۲۰۱۲ هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌کند.

سوال) ریشه این پیش‌گویی که زمین در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد، از کجا آمده؟

ناسا) این داستان اولین بار با این ادعا آغاز شد که سیاره‌ای به نام «نیبیرو» که سومری‌ها آن را کشف کرده‌اند، در حال حرکت به سوی زمین است. ابتدا گفته می‌شد که این فاجعه در ماه می ۲۰۰۳ رخ می‌دهد و زمانی که این تاریخ گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، زمان موعد به دسامبر ۲۰۱۲ تغییر کرد و به تقویم باستانی «مایا» ها که تحول بزرگ در سال زمستان ۲۰۱۲ را پیش‌بینی کرده بود، ربط داده شد. به همین دلیل هم تاریخ ۲۰ دسامبر به عنوان روز موعد پیش‌بینی شد.

 




تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
یک گزارش دریافتی حکایت از آن دارد که انتشار خبر کشف رمز هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 توسط ایران، مقام‌های سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را به شدت آشفته کرده است.

به گزارش سیرنیوز به نقل از ایران هسته ای؛ پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز 21 آذر سال گذشته اعلام کرد که کشف رمز این پهپاد در مراحل نهایی قرار دارد. این خبر در ایستگاه سیا در افغانستان آشفتگی عجیبی ایجاد کرده و مقام‌های سیا دور جدیدی از بازداشت و بازجویی از کارکنان آمریکایی و افغانی این مرکز را آغاز کرده‌اند تا پی ببرند که ایران چگونه موفق به شکستن این رمزها شده است. آمریکا پیش از این ادعا کرده بود که پهپاد RQ-170 دارای این قابلیت است که در صورت قرار گرفتن در شرایط مخاطره‌آمیز، اطلاعات حساس درونی خود را از بین ببرد. پهپاد RQ-170 که ایران حدود یک سال پیش موفق به نشاندن آن در خاک خود شد، جزو فناوری‌های اختصاصی است که در اختیار سازمان سیا قرار دارد. کشف رمز این پهپاد به این معنا است که ایران به تمامی اطلاعات درونی آن که حاوی جزئیات عملیات‌های سری سیاست دسترسی پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، تسلط ایران بر فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این کشف رمز نشان‌دهنده آن است که ایران توانسته بر سیستم‌های حفاظت اطلاعات سازمان سیا غلبه کند. به این ترتیب ایران علاوه بر اینکه این امکان را دارد که از اطلاعات RO-170 استفاده کند، در موقعیتی خواهد بود که بتواند پهپادهای دیگر آمریکا را هم تصاحب کرده یا اساسا در سیستم پیچیده ارتباط پرنده‌های امریکایی و ماهواره‌های هدایت‌کننده آنها نفوذ کند. بر مبنای این گزارش، آمریکایی‌ها به طور فوری 2 اقدام را در دستور کار خود قرار داده‌اند: 1- انتقال مرکز هدایت و کنترل پهپادهای خود به خارج از افغانستان تا زمانی که بتوانند مطمئن شوند نفوذ ایران در پایگاه‌های خود را کنترل کرده‌اند. 2- رنگ‌آمیزی پهپادهای فعلی به رنگ آبی آسمانی تا شناسایی پدافندی آنها از جانب ایران دشوارتر باشد. تحلیلگران در تهران عقیده دارند، اگر ایران وارد فاز استفاده عملیاتی از اطلاعات استخراج شده از RQ-170 شود، در آن صورت کل راهبرد عملیات اطلاعاتی آمریکا در منطقه که تا حدودی زیادی پهپادپایه است، دچار اختلالات جدی خواهد شد.

مراسم بزرگداشت هفتاد سالگی "محمدعلی همایون کاتوزیان" در تالار دانشگاه سواز شهر لندن برگزار شد. این درحالیست که جمعه شب مقارن بود با اولین روز از ماه محرم الحرام!

به گزارش سیرنیوز به نقل از صراط نیوز؛ اما "محمدعلی همایون کاتوزیان" کیست؟! وی از جمله منورالفکرانی است که از سالیان گذشته راهی اروپا شده و اندیشته هایش را در دیار اجنبی انتشار می دهد. کاتوزیان از جمله هواخواهان محض "صادق هدایت" بشمار می رود. آثار، مقالات و کتب کاتوزیان مملو از تعریف و تمجید های بی حد و حصر در ستایش این نویسنده ضد دین است! وی هم چنین مقالاتی درباره خدمات(!) افراد سکولاری هم چون احمد کسروی که توسط فدائیان اسلام ترور شد و نیز گروهک معلوم الحال نهضت آزادی دارد! از جمله افراد مدعو در این مراسم می توان به نام هایی چون؛ عطاءالله مهاجرانی، مسعود بهنود، علی انصاری، هادی خرسندی و ...، اشاره کرد. نکته جالب توجه در این مراسم حضور فرناز قاضی، از حقوق بگیران شبکه BBC فارسی، بعنوان مجری مراسم بود. محمد رضا جلایی پور، از عناصر فتنه گر در اغتشاشات سال 88 نیز مسئولیت برگزاری و هماهنگی این مراسم را عهده دار بوده است. اما مهمترین حاشیه این مراسم؛ حضور "مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بین الملل" در این بزرگداشت بود! سید احمد سام، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بین الملل با حضور در کنار عناصر ضد انقلاب در این مراسم شرکت نمود. جالبتر آنکه فرزندان وی نیز در این مراسم به هنرنمایی پرداختند و قطعه موسیقی را در شب اول محرم اجرا کردند!!! این مراسم همچنین با توهین به بنیانگذار کبیر انقلاب توسط شخص هادی خرسندی همراه بود، ولی جناب سید احمد سام در این رابطه بدون هیچ واکنش و عکس العملی، به حضور خود در مراسم ادامه دادند! این اتفاق از آن جهت حائز اهمیت است که روزنامه اطلاعات بین الملل و ایضاً مدیرمسئول آن، تحت امر موسسه اطلاعات و زیر نظر نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند؛ اما با این وجود در چنین مراسمی هم حاضر می شوند و نمک می خورند و نمکدان می شکنند!

رسانه‌هاي عراقي از تغيير رنگ تربت امام حسين (ع) به رنگ سرخ در صبح روز عاشورا خبر دادند.

به گزارش سیرنیوز به نقل از خبرگزاري نون الخبريه عراق؛ "علاء ضياءالدين" مدير موزه الحسينيه کربلا با تائيد اين خبر، افزود: تربت اخذ شده از نزديکترين مکان مقبره شريف امام حسين (ع) در روز عاشورا و در مقابل بازديدکنندگان به رنگ سرخ تغيير رنگ داد. اين در حاليست که شبکه تلويزيوني کربلا وابسته به‌ آستان مقدس امام حسين (ع) اين حرکت نادر را به صورت مستقيم پخش کرد. در همين حال، برخي از نمايندگان پارلمان عراق با حضور در اين موزه، به بازديد از اين تربت خاک کربلا پرداختند. گفتني است؛ روز گذشته در بين بازديدکنندگان از موزه کربلا و همزمان با تغيير رنگ تربت خاک امام حسين (ع)، حسين الشهرستاني معاون نخست وزير عراق در امور انرژي نيز حضور داشت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه در فتنه 88 بحث این بود که مقام معظم رهبری را حذف کنند، گفت: نه اینکه فقط شخص، بلکه دنبال حذف این جایگاه از جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش سیرنیوز به نقل از وطن امروز؛ آیت‌الله مهدوی‌کنی که در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، از معدود خواصی بود که به صراحت در برابر براندازان اعلام موضع کرد، افزود: عده‌ای می‌خواستند امری که برایش اینقدر خون داده شده، حذف شود. حواستان باشد در برابر کسانی که با عمود این خیمه مخالفند، بایستید. ممکن است در گوشه و کنار اشکالاتی باشد که باید آنها را درست کرد اما عمود را نباید شکست.

 

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر بخواهیم ایرانی سربلند و اسلامی داشته باشیم، باید این عمود را با جان، مال، عقل، شعور و فداکاری حفظ کنیم. ادبیات شما باید ادبیات انقلاب باشد. مقهور این دنیا و بحث‌های امروزی نشوید که به خاطر جذب عده‌ای بخواهید بحث اسلام و انقلاب را به بحث ایران برگردانید.

 

وی تصریح کرد: می‌دانید که امام‌(ره) هیچ‌وقت بحث ایران را مطرح نکردند؛ گرچه ما در ایران بودیم و ظرف وجود و حدوث این انقلاب و بقای آن ایران بوده است. آنچه مهم است، مظروف است. حواستان باشد که مظروف و محتوی را با ظرف اشتباه نگیرید.

 

آیت‌الله مهدوی‌کنی در ادامه به انتخابات آتی اشاره و بر ائتلاف نیروهای سیاسی ارزشی تاکید کرد.

 

وی در بیان دیدگاه خود نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، با بیان اینکه اشکال ندارد اول کار چهره‌های متعدد بیایند، تصریح کرد: باید در آخر به نتیجه‌ای برسند، چون رقابت اگر خوب باشد، اشکال ندارد.

 

آیت الله مهدوی کنی گفت: توصیه من به اصولگرایان همیشه به ائتلاف است. همیشه دعوت به ائتلاف می‌کنم، چون اتحاد امر شدنی نیست، بلکه همه باید با هم باشند و گاهی ائتلاف در نهایت به یک نفر می‌رسد و گاهی بیشتر اما مهم این است که با هم جنگ نکنند، تخاصم نورزند.

 

وی با تاکید بر اینکه من در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی بارها گفتم منظور از وحدت ائتلاف است، افزود: امروز نیز نباید نقاط مشترک را رها کنیم و به بهانه اختلاف سلائق از ائتلاف دست برداریم. ائتلاف هم در سایه امامت و ولایت شکل می‌گیرد. امامت منشأ پیدایش نظام و بقای آن است و اگر می‌خواهیم ائتلاف داشته باشیم باید به امام (ره) خود نگاه کنیم که امام(ره) حاضر ما امروز امام خامنه‌ای(حفظه الله) هستند.

 

آیت الله مهدوی کنی که اختلاف را منشأ تکامل می‌دانست، خاطرنشان کرد: اگر منجر به ائتلاف شود، خوب است و در راه خدا باید جمعی کار کرد. ارتباط با روحانیت و مرجعیت همواره باید حفظ شود، زیرا در کارها باید مجوز شرعی وجود داشته باشد. موتلفه اسلامی نام بسیار خوبی دارد؛ موتلفه از ائتلاف به وجود آمده است. امتیاز حزب موتلفه اسلامی ارتباط آن با روحانیت است. حزب موتلفه اسلامی همواره صداقت داشته و دلیل بقای این حزب نیز همین صداقت است. خیلی از تشکل‌ها در تاریخ انقلاب به وجود آمده و حذف شده‌اند اما شما به دلیل ارتباط صادقانه با روحانیت حفظ شده‌اید.

 آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی اعلام کرد: افسانه ارتش شکست‌ناپذیر و گنبد آهنین و سرزمین امن و امان به کلى بر باد رفت و همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک‌هاى مقاومت اعماق اسرائیل را هدف قرار مى‌دهد.

خبرگزاری فارس: عمر شکست‌های اسرائیل کوتاه‌تر شده/ افسانه گنبد آهنین بر باد رفت
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: مقاومت قهرمانانه دلیرمردان غزه در ایام عاشوراى حسینى، ایام پیروزى خون بر شمشیر در برابر ارتش اسرائیل که از زمین و آسمان آتش بر سر آنها ریختند و به هیچ کس حتى کودکان شیرخوار رحم نکردند با تمام تلخى‌هایش ثمرات شیرین و ماندگارى داشت.

در ادامه این پیام آمده است: از یکسو ثابت شد که عمر شکست‌هاى جنگى اسرائیل روز به روز کوتاه‌تر مى‌شود اگر مقاومت حزب الله در لبنان 33  روز به طول انجامید تا شاخ غول اسرائیل شکسته شد در جنگ بیست و دو روزه غزه به کمتر از آن کاهش یافت و این بار بیش از هشت روز طول نکشید که اسرائیل طعم تلخ شکست را چشید و به آتش بس گردن نهاد و اگر در آینده این خطا را تکرار کند به یقین عمر شکستش کوتاه‌تر خواهد بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: از سوى دیگر افسانه ارتش شکست‌ناپذیر و گنبد آهنین و سرزمین امن و امان به کلى بر باد رفت و همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک‌هاى مقاومت اعماق اسرائیل را هدف قرار مى‌دهد و هواپیماى جاسوسى مى‌تواند تا عمق آن پیشروى کند و بنابراین دیگر تهدید مقاومت لبنان یا کشور ایران با این رسوایى بزرگ در برابر ارتش ظاهرا کوچک غزه جزء یک رجزخوانى مسخره بیش نیست.

در پیام این مرجع تقلید تاکید شده است: از سوى دیگر آمریکا حمایت بى‌قید و شرط خود از جنایات اسرائیل که براى مصرف داخلى کشورش به سبب سلطه صهیونیست‌ها بر آن صورت گرفت روزبه‌روز در صحنه جهان منفورتر مى‌شوند و این بهاى سنگینى است که باید در برابر حمایت بى قید و شرط اسرائیل آمریکایى‌ها بپردازند.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: از سوى سوم همه دنیا فهمیدند که تنها حامى مردم مظلوم فلسطین در عمل که از هیچ‌گونه کمکى مضایقه ندارد ایران است در حالى که 4سران مرتجع عرب فقط حرف زده‌اند و مقاومت غزه با صراحت اعتراف کرد تمام کمک را ایران به آنها در این نبرد نابرابر کرده است و به این ترتیب اتحادیه عرب و گروه‌هاى وابسته که با پول‌هاى سعودى و قطر تغذیه مى‌شدند، کاملا رسوا شدند و به این ترتیب نظام جمهورى اسلامى ایران به عنوان تنها یار وفادار مسلمانان مظلوم شناخته شد و این افتخار بزرگى است براى ما. در اینجا تأکید مى‌کنیم که آنها یقین داشته باشند در سوریه نیز شکست خواهند خورد چرا که همه مى‌دانند هدفشان نجات مردم سوریه نیست بلکه خدمت به آمریکا و اسرائیل است و این هدف محکوم به شکست است.

 

علی محمودوند بعد از خواندن زیارت عاشورا، دو رکعت نماز خواند، وسایل را عقب وانت گذاشت و رفت؛ دم ظهر بود که با پیکر شهیدی برگشت.

خبرگزاری فارس: پیکری که بعد از خواندن زیارت عاشورا پیدا شد
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)،‌ فروردین سال 72 بود و بچه‌ها هم گرفته و پکر، چند روزى بود که هیچ شهیدى خودش را نشان نداده بود، هر روز صبح «بسم الله الرحمن الرحیم» گویا مى‌رفتیم کار را شروع مى‌کردیم و تا غروب زمین را مى‌کندیم، ولى دریغ از یک بند استخوان.

آن روز مهمانى از تهران برایمان آمد، کاروانى که در آن چند جانباز بزرگوار و مداح اهل بیت(ع) «حاج محمود ژولیده» نیز حضور داشتند. حاج محمود اولین صبحى که در فکه بودند، زیارت عاشوراى با صفایى خواند، خیلى با سوز و آتشین، آه از نهاد همه برخاست، اشک‌ها جارى شد و دل‌ها خون شد به یاد کربلاى حسینى، به یاد اباعبدالله(ع) در صحراى برهوت و پر از موانع و سیم خاردار فکه، فکه والفجر یک.

به یاد چند شب و چند روز عملیات در 112 ، 143 و 146، به یاد شهدایى که اکنون زیر خاک پنهان بودند، زیارت عاشورا که به پایان رسید، شهید «على محمودوند» دو رکعت نماز زیارت خواند و قبراق و شاد، وسایل را گذاشت عقب وانت تویوتا.

تعجب کردم، پرسیدم: «با این عجله کجا؟» با خوشحالی گفت: «استارت کار خورد، دیگه تمام شد، رفتم که شهید پیدا کنم». 

علی رفت و دم ظهر بود که با صداى بوق وانتى که از دور مى‌آمد، برگشت؛ متعجب از سوله‌ها بیرون آمدیم. على محمودوند بود که شهیدى پیدا کرده بود، آورد تا به ما نشان دهد که زیارت عاشورا چه کارها مى‌کند.

راوی: سید احمد میرطاهری

 




تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
در پی توافق شهرداری هامبورگ آلمان و «انجمن ترکی اسلامی هامبورگ»، «فدراسیون مراکز فرهنگی اسلامی»، و «شورای جوامع اسلامی» این شهر عاشورا به همراه اعیاد قربان و فطر در این شهر تعطیل رسمی شد.
خبرگزاری فارس: عاشورا در هامبورگ آلمان تعطیل رسمی شد
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تقریب‌نیوز «زکریا آلتوگ» رئیس انجمن ترکی اسلامی هامبورگ، اعلام کرد: مقامات شهر هامبورگ آلمان با تعطیلی روزهای عید فطر، عید قربان و روز عاشورا در این شهر موافقت کردند.

وی روز امضای این توافقنامه را روزی تاریخی برای هامبورگ و همچنین کشور آلمان توصیف کرد و افزود: این توافقنامه توسط «انجمن ترکی اسلامی هامبورگ»، «فدراسیون مراکز فرهنگی اسلامی»، و «شورای جوامع اسلامی» این شهر به امضا رسید، که طی آن مقامات شهر تعطیلات قربان، فطر و روز عاشورا را به عنوان تعطیلات رسمی مسلمانان به رسمیت شناختند.

آلتوگ ادامه داد: در شهر هامبورگ 150 هزار مسلمان و در سراسر کشور آلمان حدود 4 میلیون مسلمان زندگی می کنند که این جمعیت برابر با 5 درصد کل جمعیت 82 میلیونی آلمان است. این کشور بعد از فرانسه، از نظر تعداد مسلمانان، جایگاه دوم را در بین دیگر کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.

«اولاف شولز» شهردار هامبورگ نیز امضای این توافقنامه‌ را یک نقطه عطف دانست و گفت: با امضای این توافقنامه‌ ما بنیان اجتماعی شهر خود را تقویت می‌کنیم زیرا همگی هامبورگی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این توافقنامه با اکثریت آرا به تصویب برسد چراکه این توافقنامه‌ به منظور تأیید نهایی، باید توسط پارلمان مدنی شهر هامبورگ که حزب شولز در آن اکثریت را در اختیار دارد، تصویب شود هرچند نماینده‌های دموکرات مسیحی و سبزها در پارلمان نیز از این توافقنامه‌ استقبال کرده‌اند.

 
يكي از سران گروه هاي اپوزيسيون، سكوت محافل ضد انقلاب در قبال جنايات اسرائيل در فلسطين را شرم آور توصيف كرد.
رضا فاني يزدي از اعضاي گروهك اتحاد جمهوريخواهان در پايگاه اينترنتي اخبار روز نوشت: چند روز از آغاز درگيري ميان فلسطيني ها و اسرائيل مي گذرد. اين درگيري ها چند صد كشته و مجروح برجاي گذاشته است. پير و جوان، زن و مرد، نظامي و غيرنظامي و تعداد قابل توجهي كودك و خردسال قرباني چند روز هجوم بمباران ها و موشك باران هاي اسرائيل بوده اند. پارلمان و مقر دولت حماس، دولت قانوني فلسطيني در منطقه غزه با خاك يكسان شده است و زندگي روزانه و عادي مردم دچار اختلال. متاسفانه همه احزاب مخالف ايراني تاكنون چشم بر اين همه جنايت بسته و لام تا كام صحبت نمي كنند. گويا منتظرند كه آقاي اوباما و يا خانم كلينتون چه خواهند گفت. انگار قطب نماي اين سازمان ها در نقض حقوق بشر، كشتار مردم بي گناه و جنايت عليه بشريت، وزارت امور خارجه آمريكا و يا سخنگوي كاخ سفيد است. مطمئنا اگر ايالات متحده اين جنايات را محكوم مي كرد، همه احزاب و سازمان هاي اپوزيسيون ايراني يكي پس از ديگري اعلاميه هاي محكوميت خود را صادر مي كردند.
وي مي افزايد: واقعا بر ما چه رفته است؟ چرا اين همه چشم به دهان خانم كلينتون و آقاي اوباما مانده ايم؟ چرا احساسات انساني و وجدان بشري ما با ديدن اين همه قربانيان اين جنايت ها جريحه دار نمي شود؟ چرا جنايت ها را بطور انتخابي محكوم مي كنيم؟ اگر ايالات متحده جنايت در ليبي و سوريه را محكوم كند، ما هم دادمان به فلك مي رسد و اگر آنها سكوت كنند، ما هم سكوت مي كنيم. چرا به اينجا رسيده ايم؟
يادآور مي شود عناصر ساختارشكن و فتنه گر داخل كشور نيز درباره نسل كشي رژيم صهيونيستي در غزه سكوت كرده اند و اين در حالي است كه همين طيف همسو با مواضع آمريكا و كشورهاي مرتجع، از معارضه گروه هاي مسلح تروريست عليه حاكميت سوريه به بهانه حقوق بشر و دموكراسي جانبداري كرده اند. آشوبگران در جريان حاشيه سازي در روز قدس سال 88 شعار ديكته شده وزارت خارجه اسرائيل با مضمون «نه غزه، نه لبنان» را تكرار مي كردند.

 

 

 

 

آزادىسازمان مجاهدین خلق (منافقین) با صدور بیانیه‌ای دانشجویان را در آستانه 16 آذر به یک هفته اعتراض فراخواند.

 

 

* سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، با صدور بیانیه ای اعلام داشت: «در آستانه 16 آذر، روز دانشجو، سازمان مجاهدین خلق ایران، به تمامى شهیدان دانشجو، که در مجاهدت و مقاومت براى سرنگونى دیکتاتوریهاى شاه و شیخ و برقرارى آزادى و حاکمیت مردم جان باخته‌اند درود می‌فرستد و دانشجویان، دانش آموزان و همه جوانان مجاهد و مبارز میهن را به یک هفته اعتراض و تظاهرات ضدحکومتى- از دهم تا شانزدهم آذر – فرا‌مى‌خواند.

در تداوم قیام 13آبان که با تمرکز شعارها علیه ولى‌فقیه نقطه عطفى را در اعتلاى ظفرنمون انقلاب دموکراتیک مردم ایران رقم زد، براى بزرگداشت 16آذربه‌پاخیزید. دانشگاهها و مراکز آموزشى را به عرصه پیکار خجسته آزادى تبدیل کنید. در تظاهرات بر آزادى بلادرنگ دانشجویان و تمامى دستگیرشدگان قیام، تأکید کنید.»

منبع: کتاب 8 ماه نبرد مقدس

 
مسئولان شرکت گوگل طبق قرار دادی بخشی از هزینه های اسرائیل برای حمله به غزه را به عهده گرفتند.

 

به گزارش سیرنیوز، امریکن پولایتیکس نوشت: مسئولان شرکت گوگل طبق قرار دادی بخشی از هزینه های اسرائیل برای حمله به غزه را به عهده گرفتند. این خبر درست زمانی منتشر شد که این شرکت با افشای رسوایی های پترائوس به جاسوسی و بی اعتمادی متهم بود. این تحرکات گوگل در ادامه انتشار فیلم موهن در باره پیامبر اسلام پرونده سیاه این شرکت را تکمیل کرد. گوگل پیش از طبق قرار دادهای مختلفی که با سران رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده بود نماد ها و پرچم های این رژیم را بر روی جستجو گر های خود نصب کرده بود.

 
سید محمد خاتمی در جدیدترین اظهارات خود بر عملکرد اشتباه اصلاح طلبان در سال 88 اذعان کرده است.

 


به گزارش«محدوده»، رئیس دولت اصلاحات اخیرا در جلسه ای اتفاقات و عملکرد اصلاح طلبان در سال 88 را مورد اشاره خود قرار داده و گفته است:ما در سال 88 بد عمل کردیم و نبایستی خودمان را روبروی نظام قرار می دادیم.


گفتنی است این اظهارات در حالی از سوی سید محمد خاتمی صورت می پذیرد که وی پیش از این نیز در جمع محدودی گفته بود ،من در خوشبینانه ترین حالت نیز می گفتم میرحسین موسوی رای نمی آورد.


حال اظهارات جدید خاتمی نشان می دهد که وی به عصیان اصلاح طلبان در برابر نظام اعتراف داشته و این جریان عملا در سال 88 روبروی نظام بوده است و حضور این جریان با احتساب این اعتراف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضرورت عذر خواهی از ملت و نظام را دو چندان می کند.

 
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: قیام امام‌حسین (ع) علیه ظلم و ستم یزید علیرغم گذشت بیش از قرن‌ها از وقوع آن‌، جایگاه خاصی در میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارد.
خبرگزاری فارس: قیام امام‌ حسین (ع) جایگاه خاصی در میان مسلمانان شیعه و سنی دارد
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در همایش بزرگ بسیجیان عاشورای شهرستان ثلاث باباجانی که به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا حماسه‌ای شور‌انگیز در تاریخ بشری است و قیام امام‌حسین (ع) علیه ظلم و ستم یزید علیرغم گذشت بیش از قرن‌ها از وقوع آن‌، جایگاه خاصی در میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارد.

یوسفی ادامه داد: هرچه از تاریخ آن واقعه عاشورا می‌گذرد بر عظمتش افزوده می‌شود و بیشتر توجه‌ها و اندیشه‌های حق‌طلبان و آزادی‌خواهان را از هر مسلک و عقیده‌ای به خود معطوف می‌دارد‌.

وی تشکیل بسیج به فرمان امام ‌خمینی (ره) را معجزه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) در حساس‌ترین نقطه تاریخ انقلاب اسلامی یعنی سال 58 و نقش بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب تدبیر و دور‌اندیشی امام راحل (ره) را نشان می‌دهد‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثلاث باباجانی نیز گفت‌: ارتقای روحیه امید، شادابی و کارآمدی و حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها موجب اقتدار ایران اسلامی و تهدیدی بزرگ برای دشمنان نظام است.

فرامرز باوند‌پور با اشاره به اینکه بسیج در همه صحنه‌های حساس کشور به‌خصوص جنگ نرم دشمن حضوری موثر و تاثیرگذار دارد‌، تصریح کرد: باید روحیه بسیجی در جامعه به خصوص در بین جوانان تقویت شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود نیز در این همایش ضمن تسلیت ایام ماه محرم بر لزوم بهره‌مندی از درس‌های عاشورا در این ماه تاکید کرد و گفت‌: ماه محرم فرصت خوبی است تا ابعاد مختلف واقعه کربلا و خصوصیات قیام حضرت امام‌حسین (ع) برای مردم تشریح شود.

رضا‌پور در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و افزود‌: هفته بسیج در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی‌، نقطه عطف بسیار مهم و آغاز حرکتی عظیم برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 




تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 92705
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1