دستگیری یکی از سرپل های اصلی ارتباط فتنه گران با خارج

 

 

یک منبع مطلع از دستگیری یکی از حلقه‌های خیلی مهم ارتباطات داخلی خارجی فتنه‌گران خبر داد.

 

یک منبع مطلع به خبرنگار سیاسی فارس خبر داد که امروز یکی از حلقه‌های خیلی مهم ارتباطات داخلی - خارجی فتنه‌گران بازداشت شد.

این منبع مطلع گفت: بعد از چند ماه تعقیب سوژه مورد نظر و مراقبت از او در خارج از کشور و انجام اقدامات متعددی به منظور گسیل داشتن وی به داخل، بالاخره تاکتیک‌های طراحی شده برای ورود او به کشور، موثر واقع گشته و فرد مورد نظر وارد کشور شد.

این منبع اضافه کرد: پس از ورود او نیز بیش از چهل روز دست نگه داشتیم و او را کاملاً تحت نظر گرفتیم که البته این ریسک، به نتیجه‌اش می‌ارزید و بخش مهمی از ارتباطات داخلی این فرد و شخصیت‌های مطرح فتنه که این فرد از خارج برای آنها پیام آورده بود، شناسایی شدند و بالاخره در شرایط که قصد بازگشت به خارج را داشت، بازداشت شد.

وی افزود: به محض مرتفع شدن معذوریت‌های امنیتی، اطلاعات مهمی درباره جزئیات موضوع منتشر خواهد شد.


حوادثي که در جریان مراسم تشییع جنازه رییس جمهور ونزوئلا واقع شد، اسف‌آور بود

 
 
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در واکنش به اتفاقات اخیر در حاشیه مراسم تشییع جنازه هوگو چاوز، گفتند: حوادث اسفناک و دردناکی که در جریان مراسم تشییع جنازه رییس جمهور ونزوئلا واقع شد که در مجموع اسف آور بود.

باشگاه خبرنگاران:     "حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی" در واکنش به اتفاقات اخیر در حاشیه مراسم تشییع جنازه هوگو چاوز، گفتند: حوادث اسفناک و دردناکی که در جریان مراسم تشییع جنازه رییس جمهور ونزوئلا واقع شد که در مجموع اسف‌آور بود. 

این مرجع تقلید، امروز در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با تاکید بر این که مسائل دردناکی در این روزها اتفاق می‌افتد که انسان نمی‌داند در مقابل آن چه کار کند، ابراز داشتند:‌ پیامبر(ص) در حدیثی می‌فرماید "زمانی بر امت من می‌آید که امر به معروف و نهی از منکر ترک و جای منکر و معروف عوض می‌شود".

*علما سکوت نکنند

معظم له با تاکید بر این که باید از زمانی که معروف منکر و منکر معروف شود ترسید، خاطرنشان کردند: اگر بخواهیم به اینجا نرسیم باید علما، فضلا و شخصیت‌ها منکر را که مشاهده می‌کنند بگویند و متاسفانه خیلی‌ها نمی‌گویند و اعتراضی نمی‌کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی یادآورشدند: حوادث اسفناک و دردناکی که در جریان مراسم تشییع جنازه رییس جمهور ونزوئلا واقع شد، در مجموع اسف آور بود، وقتی این مسائل را نگوییم کم کم منکر معروف می‌شود و معروف منکر.

*تقدیر از موضع‌گیری آیت‌الله یزدی

این مرجع تقلید از موضع گیری صریح آیت‌الله یزدی در قبال این مساله تقدیر کرده و افزودند:‌ من از اقدام به جای آیت‌الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خوشم آمد و همچنين موضع‌گيري هفده نفر از نمایندگان مجلس در اينباره جای تقدیر دارد.

معظم له اضافه کردند: متاسفانه بسیاری در مقابل این مسائل سکوت کردند، من بیش از این در این باره صحبت نمی‌کنم ، اما اخیرا جشنی در تهران به نام استقبال از نوروز تشکیل داده‌اند، این جشن چهار ساعت به طول انجامیده و بساط موسیقی‌های محلی و غیر محلی بوده است و آمدند رقصیدند و کوبیدند و دختران را نیز وادار به رقص کردند.

*انتقاد از برگزاری جشن استقبال از نوروز

ایشان با ابراز تاسف از وقوع چنین مسائلی به نام استقبال از نوروز خاطرنشان کردند: اگر ما نگوییم و اعتراض نکنیم در پیشگاه الهی مسئول هستیم، من خواهش می‌کنم از آقایان منکراتی که می‌بینند سکوت نکنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزودند:‌ امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به همه ما توفیق دهد که در شرایط مختلف بدون ملاحظه جهات وظیفه شرعی خود را انجام دهیم.


موسوی و کروبی را عمله آمریکا می‌دانم

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در «میز انتخابات» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: موسوی و کروبی را عمله آمریکا می‌دانم.

باشگاه خبرنگاران:     اعضاي «میز انتخابات» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل صبح امروز با محسن رضایی دیدار کردند و طي آن نقطه نظرات اعضای اتحادیه با محسن رضایی در میان گذاشته شد.

محسن رضایی در این جلسه در مورد رابطه خود با رهبری از تعبیر "ولایتی آزاده " استفاده کرد و گفت: "من ولایتی آزاده‌ام و مقام معظم رهبری در مورد بنده توصیفاتی دارند که شاید شبیه آن وجود نداشته باشد".

رضایی در این جلسه عرصه انتخابات را عرصه جهادی توصیف کرد و ابراز داشت که من به عنوان ریاست فکر نمی‌کنم بلکه این عرصه را عرصه جنگ و جهاد می‌دانم که باید وارد شد.

رضایی با اشاره به اهمیت‌های عرصه اقتصاد و فرهنگ، حضور در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد و کارخانه‌ها را از اولویت‌های خود دانست.

وی در واکنش به سوالی در مورد رابطه خود با آیت لله هاشمی، جنس نقدهای خود به هاشمی را ایدئولوژیک و فکری عنوان کرد.

محسن رضایی فضای انتخاباتی سال آینده را متفاوت از سالهای 84 و 88 دانست و در خصوص رای آوری خود اظهار امیدواری کرد.

وی در خصوص نامه 9 دی خود به رهبر انقلاب در سال 88 اظهار داشت: هیچ گاه "حکمیت" منظورم نبود بلکه منظورم وحدت بین مردم بود.

رضایی در خصوص میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت: من آن دو را عمله آمریکا می‌دانم و در 25 بهمن 89 اعلام کردم اگر این دو نفر از مردم عذرخواهی نکنند مردم می‌توانند آنها را دستگیر کنند.

رضایی ادامه داد: شاید برخی بگویند چنین اظهارنظری دیرهنگام بوده است، اما هیچ کس موضعی مانند من در برابر سران فتنه نداشته است؛ اعتقاد دارم برای اثر بیشتر بایستی مواضعم در این باره را به موقع مطرح می‌کردم و زمانش وقتی بود که به دستگیری آنان منجر شد.


بازداشت منافقین در حاشیه بیست و دومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل

 

تصویر هتاکی و توهین اعضای منافقین به خانواده‌های قربانی ترور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به قدری وقیحانه بود که پلیس سوئیس ملزم به بازداشت آنها شد.

به نقل انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، نماینده خانواده‌های قربانیان ترور ایران با حضور در بیست و دومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل تلاش کرد تا صدای مظلومیت قربانیان ترور را به گوش جهانیان برساند.

در این راستا گفت‌وگوها و دیدارهای سازنده‌ای را با هیئت‌های نمایندگی دولت‌های عضو، گزارشگران ویژه سازمان ملل و نمایندگان نهادها و سازمانهای حقوق بشری دارای مقام مشورتی برگزار کرد.

در این دیدارها مدیر عامل انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به همراه تنی چند از خانواده‌های قربانی ترور با روایت‌هایی از مظلومیت جامعه ایرانی، ماهیت ضد بشری و ددمنشانه گروه‌های تروریستی را به گونه‌ای مستند و از زبان خانواده‌های قربانی ترور به عنوان راویان صادق در این خصوص بیان کردند.

این فعالیت‌ها برای گروه‌های تروریستی که بواسطه ماهیت منافق گونه‌شان، چهره‌ای دیگری در مجامع بین‌المللی از خود تصویر کرده‌اند، بسیار گران آمد. از جمله مهمترین این گروهک‌ها، فرقه تروریستی منافقین بود. نکته قابل توجه اینکه فرقه تروریستی منافقین در پرتو حمایت‌های اخیر برخی از بازیگران قدرت، عرصه جولانی برای خود جستجو می‌کند.

از این رو برای خاموش کردن صدای مظلومیت قربانیان ترور جامعه ایرانی و تداوم بازیگری منافق گونه‌شان، اقدامات تخریبی چندی را در دستور کار خویش قرار دادند، از جمله هتاکی و توهین و تهدید به خانواده‌های شهدای ترور در هنگام ورود و خروج به اجلاس و همچنین در سطح شهر ژنو به عنوان میزان این اجلاس. امری که تاکنون با سکوت نهادهای برگزار کننده همراه بوده است. نهایتاً با تلاش‌ها و پیگیری‌های خانواده‌های قربانی ترور نیروهای امنیتی سوئیس در 21 اسفند ملزم به بازداشت این اخلال گران شده و شکایتی دال بر پرخاشگری و تهدیدات این فرقه تروریستی برای خانواده‌های قربانی ترور ایران نیز تهیه و به نهادهای امنیتی سوئیس ارائه شد.

قابل توجه است که این گروهک ترور بیش از 12 هزار شهروند ایرانی، خیانت به ملت ایران در طول جنگ تحمیلی، جاسوسی و دیگر جنایت‌ها را در پرونده خویش ثبت کرده است.


هاشمی:تصمیمی بر کاندیداتوری ندارم/ تاکید خاتمی بر کاندیداتوری هاشمی

 
 

برخی منابع از دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند. در این دیدار سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی خطاب به وی گفته است که وی در صورت حضور در انتخابات از حمایت اصلاح طلبان برخوردار خواهد بود.

برخی منابع از دیدار سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند.

به گزارش«سراج24»، شنیده می شود در این دیدار سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی خطاب به وی گفته است که وی در صورت حضور در انتخابات از حمایت اصلاح طلبان برخوردار خواهد بود.
خاتمی همچنین هاشمی رفسنجانی را چهره ای دانسته که مورد پذیرش نظام بوده و تصریح کرده است که در صورت کاندیداتوری وی در انتخابات زمینه پذیرش مردمی وی نیز وجود دارد.
شنیده می شود هاشمی رفسنجانی هم در این دیدار با بیان این که وی تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ندارد، از خاتمی پرسیده است که شما چرا در انتخابات حضور پیدا نمی کنید؟.
خاتمی در نیز در پاسخ با بیان این که شرایط برای حضور وی در انتخابات فراهم نیست، اظهار داشته است:جریان مقابل به ما انگ زده و نمی توانیم وارد عرصه انتخابات شویم.


نوه امام سرلیست اصلاح طلبان شد

 

نوه امام خمینی(ره) سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران شد.
به نقل از ندای انقلاب، شنیده های حاکی از آن است نعیمه اشراقی خواهر زن محمد رضا خاتمی و نوه حضرت امام خمینی (ره) سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران شد.
 

اصلاح طلبان با توجه به اینکه اشراقی به عنوان نوه امام (ره) می تواند رای مردم را به خود جلب نماید و تایید صلاحیت شود، وی را سرلیست اصلاح طلبان در شورای شهر قرار دادند.

نوه امام خمینی (ره) یکی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و یکی از فعالان فضای مجازی است که در جدیدترین پست منتشر کرده خود در فیس بوک شخصیش، توجه مخاطبان را به نظر سنجی انتخاباتی میان آقایان اسفندیار رحیم مشایی و سید محمد خاتمی با هدف آزادی سران فتنه جلب کرده است. 

وی که تا روزهای گذشته یکی از حامیان جدی حضور عارف در انتخابات بود در مصاحبه با یک سایت اعلام کرده که اگر طی روزهای آینده شنیدید که سید محمد خاتمی نامزدی خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام کرده تعجب نکنید.


تاکید خاتمی بر ضرورت دیدار اصلاح طلبان با رهبر معظم انقلاب

 
 

سید محمد خاتمی بر ضرورت ادامه دیدار اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری تاکید کرده است.پس از دیدار چندی پیش ۳ تن از اصلاح طلبان شامل مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و موسوی لاری با رهبر معظم انقلاب، سید محمدخاتمی اخیرا در دیدار با مجید انصاری بر ضرورت تکرار این دیدارها تاکید کرده است.

سید محمد خاتمی بر ضرورت ادامه دیدار اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری تاکید کرده است.

به گزارش«سراج24»، پس از دیدار چندی پیش ۳ تن از اصلاح طلبان شامل مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و موسوی لاری با رهبر معظم انقلاب، سید محمدخاتمی اخیرا در دیدار با مجید انصاری بر ضرورت تکرار این دیدارها تاکید کرده است.
وی در عین حال تصریح کرده که انصاری و مابقی اصلاح طلبان در دیدارهای خود سخنی در رابطه با انتخابات مطرح نسازند.


 

اسكار سياسي و بي خبري جريان انحرافي!

 

يكي از مجلات نزديك به جريان انحرافي در شماره اسفند خود به تجليل و تمجيد از جشنواره ضدايراني اسكار پرداخت.

به نقل از كيهان؛ مجله سينمايي دنياي تصوير در شماره ياد شده بدون اشاره به محتواي ضدايراني فيلم آرگو و جهت گيري سياسي اسكار در اعطاء جايزه به اين فيلم، گزارش مفصلي
از اين جشنواره آمريكايي ارائه كرده است.
عكس روي جلد اين مجله نيز به يكي از بازيگران دريافت كننده جايزه اسكار اختصاص يافته اين در حالي است كه پس از افتضاح سياسي اسكار در اعطا جايزه به يك فيلم كم ارزش ضدايراني بسياري از منتقدان خارجي نيز در برابر آن موضع گرفته اند.

گفتني است مديرمسئول اين مجله مجري جشن هنرمندان بود كه هفته گذشته توسط گردانندگان جريان انحرافي برگزار شد.


 




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط arman

محاکمه مهدی هاشمی به قاضی پرونده اختلاس رسید

 
 
دوست گرمابه و گلستان مهدی هاشمی یعنی «نیک آهنگ کوثر» در تازه ترین مطلب انتشار یافته در سایت ضدانقلابی خودنویس با اشاره به ارجاع پرونده اتهامات مهدی هاشمی به قاضی سراج با بیان برخی از توهمات ذهنی خود سعی کرد استقلال قوه قضائیه را زیر سوال برده و ماجرا را برای خانواده هاشمی مرموز جلوه دهد.
خودنویس: محاکمه مهدی هاشمی از سوی رئیس قوه قضاییه به قاضی سراج، کسی که احکام اعدام چهار متهم ردیف اول پرونده «اختلاس بزرگ» را صادر کرده، سپرده شده است. رسیدگی به ۱۲ اتهام مهدی هاشمی از سوی معاون امنیت دادستانی کل کشور می‌تواند پیام‌های متفاوتی برای هاشمی رفسنجانی داشته باشد.
آیت الله صادق لاریجانی ابلاغ ویژه ای برای قاضی سراج، معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور صادر کرده و به او مأموریت داده است که با حفظ سمت، به عنوان دادرس علی البدل دادگاه های عمومی و انقلاب پرونده مربوط به مهدی هاشمی فرزندعلی اکبر که در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تشکیل شده را رسیدگی و اتخاذ تصمیم کند.
این خبر برای اطرافیان هاشمی رفسنجانی می‌تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد.
نیک آهنگ کوثر در این نوشتار پرونده مهدی هاشمی را به نظر دو تن از سران حکومتی مرتبط دانست؛ وی در ابتدا با اشاره به چراغ سبز رهبر معظم انقلاب برای ورود مهدی هاشمی به کشور و از طرف دیگر رویارویی محمود احمدی نژاد با خانواده هاشمی، سعی می کند پرونده اتهام های مهدی هاشمی را درگیر مسائل سیاسی کند!
نکته مهم در این مقاله که از سوی نیک اهنگ کوثر نگاشته شده اشاره معنادار وی به «سراج صلواتی» است که پرونده هایی چون «فساد مالی بزرگ» را قضاوت کرده و مجرمان آنرا به اعدام محکوم نموده است؛ نیک اهنگ کوثر اما در پایان مقاله به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به خانواده مهدی هاشمی نوشته است " حکم مهدی هاشمی تنها چندسال زندان است".
نیک آهنگ کوثر: «پیش از این، یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی گفته بود که با توجه به اتهام‌های مطرح شده علیه مهدی، احتمال صدور حکمی چند ساله از سوی دستگاه قضایی وجود خواهد داشت.»
نظر به ارتباط صمیمانه مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر گمان می رود با شروع رسیدگی قضائی به پرونده اتهام های مهدی هاشمی سایت هایی چون «خودنویس» که مدیریت آن برعهده نیک آهنگ کوثر است مطالب بیشتری در این خصوص منتشر کند.
منبع:ماهستیم

دختران میرحسین موسوی مورد توجه ویژه ضدانقلاب

 
 
سایت سحام نیوز که از حامیان سرسخت سران فتنه بوده و در جریان انتخابات و اغتشاشات پس از آن سهم ویژه ای در انتشار بیانیه های میرحسین موسوی و مهدی کروبی داشته، پس از بازداشت خانگی سران فتنه  به اطلاع رسانی درباره آنان ادامه داده و هر از چندگاهی گزارشی در این خصوص منتشر می کند.
سحام نیوز: جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی با حضور در منزل یکی از دختران میرحسین و رهنورد، سالروز تولد میرحسین موسوی را در کنار دختران این دو همراه محصور جنبش سبز مردم ایران گرامی داشتند. جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی و روزنامه نگاران به مناسبت سالروز تولد میرحسین موسوی به منزل یکی از دختران میرحسین و رهنورد رفته و با حضور در کنار دختران این دو همراه دربند مردم ایران، ضمن دلجویی از رفتارهای اخیر صورت گرفته با آنان مراسم صمیمانه ی کوچکی برگزار کردند.
دختران میرحسین و رهنورد ضمن تشکر از حضور خانواده ها و دوستانی که در این مدت آن ها را تنها نگذاشته اند، مراتب همدردی خود را با آنها در میان گذاشتند.
اگرچه هم اکنون امکان تماس ضدانقلاب با سران فتنه تا حدودی ناممکن شده اما همانطور که گمان می رفت فرزندان آن دو مورد تمرکز ویژه عناصر ضدانقلاب قرار گرفته و هر از چندگاهی به بهانه های مختلف از آنان بهره برداری سیاسی می کنند؛ گفتنی است سحام نیوز تا به حال چندین بار اقدام به انتشار مطالب کذب کرده که نمونه آن را می توانید اینجا ملاحضه فرمائید. سایت سحام نیوز هم اکنون در خارج از کشور و به دست عناصر ضدانقلاب هدایت می شود.
منبع:ماهستیم

دیدار احمدی‌نژاد با باجناق موسوی

 

یک منبع آگاه از دیدار رئیس جمهور کشورمان با باجناق موسوی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سیرنیوز؛ سایت عصر امروز نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان هفته گذشته در منزل عبدالحمید نقره کار شوهر خواهر زهرا رهنورد حاضر و ضمن تسلیت فوت پدر همسرش با وی دیدار و گفتگو کرده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با این سایت خبری، با اشاره به این دیدار اظهار داشت: نقره کار و احمدی نژاد از اول انقلاب تا حالا با هم رفاقت و رفت و آمد خانوادگی دارند.

این منبع با اشاره به اینکه نقره کار، رئیس دانشکده معماری و شهر سازی دانشگاه علم و صنعت می باشد، گفت: در زمان حضور احمدی نژاد در دانشگاه و تدریس وی، رفاقت خوبی بین این دو برقرار بوده است.

این منبع آگاه همچنین با اشاره به مواضع اصولی آقای نقره کار در ایام فتنه 88 اظهار داشت: وی یکی از مخالفین سرسخت موسوی در آن ایام بوده و بارها به موسوی به خاطر عملکرد خلافش و ایستادگی در مقابل نظام هشدار داده و به وی معترض بوده و نسبت به روش غلط موسوی در ایجاد فتنه به وی تذکر می داده که با مخالفت موسوی مواجه بوده است.

این منبع با اشاره به احتمال سوء استفاده خبری فتنه گران از این دیدار اظهار داشت: این ترفند نخ نما شده و هیچ گونه حاشیه ای ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: همه اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از این رفاقت و رفت و آمد اطلاع داشته اند و چیز تازه ای نمی باشد.


حال اپوزيسيون خيلي خراب است

 

«از آنجا كه همگان ضعف هاي اپوزيسيون را به خوبي مي شناسند اميدوارم نوشته حاضر مورد استفاده كيهان شريعتمداري قرار نگيرد تا ضعف هاي اپوزيسيون را دوباره برشمرد.»


کیهان: «ناصر- م» از عناصر ضد انقلاب خارج نشين با درج اين مطلب در پايگاه اينترنتي خودنويس نوشت: سال گذشته مردم ايران به فراخوان خانواده هاي زندانيان سياسي هيچ اعتنايي نكردند... چرا رژيم اسلامي مي تواند مردم را به پاي صندوق هاي راي بكشاند اما اپوزيسيون نتوانسته مردم را به سوي خود جلب كند؟ چرا در حالي كه 90روز ديگر انتخابات برگزار خواهد شد، نيروهاي اپوزيسيون نبايد يك آلترناتيو جامع و مانع داشته باشند. درد بسيار عميق كنوني ما در اين است كه نيروهاي اپوزيسيون در 34 سال گذشته موقعيت رژيم را تحكيم كرده اند و ديگر نزد مردم اعتباري ندارند و به سختي اعتماد آنان را به دست مي آورند.
يادآور مي شود نويسنده چند سال پيش به طور علني از حمله رژيم صهيونيستي به ايران حمايت كرده بود. «ناصر- م» شهريورماه گذشته نيز در سايت گويا نيوز، اپوزيسيون را متهم به بي عرضگي كرده و نوشته بود: «گروه هاي رنگارنگ اپوزيسيون در خارج بيشتر به فكر نيازهاي خود هستند تا مبارزه. كجايند همه آن نيروهاي سياسي كه كشور را به مقصد مبارزه ترك كردند و حالا در خارج اتراق كرده و مشغول گشت و گذار هستند؟ 90درصد آنها كه به خارج آمده اند، حالا به جمهوري اسلامي رفت و آمد دارند و درد مخالفان را مدت هاست كه فراموش كرده اند.»
وي مي افزايد: من از اين خيلي دلم مي سوزد كه اپوزيسيون به بي عرضگي كامل رسيده است. اكتبر سال 1985 تازه از ايران به برلين غربي آمده بوديم و حداكثر اقامتمان را در آلمان پنج سال ارزيابي كرده بوديم. بيش از حد اميدوار بوديم كه در آينده نزديك باز خواهيم گشت. همه همت خود را معطوف كرده بوديم كه بيشتر عليه رژيم مبارزه كنيم و حكومت هرچه زودتر سرنگون گردد و هرچه سريع تر به وطن بازگرديم. هيچ علاقه اي به فراگيري زبان آلماني از خود نشان نمي داديم. آنها هم كه زبان آلماني را ياد مي گرفتند؛ بعضي ها آنها را مسخره و ليبرال خطاب مي كردند!


هاشمي نامزد رياست مجلس خبرگان نيست


يك روزنامه نزديك به هاشمي رفسنجاني، نامزدي وي براي انتخابات هيئت رئيسه مجلس خبرگان را رد كرد.


کیهان: روزنامه جمهوري اسلامي نوشت: «يك منبع موثق نزديك به آيت الله هاشمي رفسنجاني به نقل از ايشان گفت من خداي متعال را شكر كردم كه آيت الله مهدوي كني مسئوليت رياست مجلس خبرگان را پذيرفتند و اكنون نيز خوشحالم كه ايشان براي اين سمت داوطلب هستند. دو سال قبل هم كه ايشان پذيرفتند داوطلب رياست شوند من از ايشان تشكر كردم.»
آيت الله مهدوي كني در تاريخ 17 اسفند 1389 و با راي 63 تن از نمايندگان مجلس خبرگان به رياست اين مجلس انتخاب شد. پيش از آن تاريخ و به مدت 3 سال آقاي هاشمي رفسنجاني رياست مجلس خبرگان را برعهده داشت. وي پس از درگذشت آيت الله مشكيني در شهريور 86، به رياست مجلس خبرگان انتخاب شده بود.
پس از علني شدن حمايت اكثريت اعضاي خبرگان از نامزدي مهدوي كني، هاشمي اعلام كرد نامزد انتخابات رياست مجلس نمي شود و از مهدوي كني حمايت مي كند.
پيش از اين، آيت الله سيد احمد خاتمي در گفتگو با مهر اعلام كرد سيزدهمين اجلاس رسمي خبرگان رهبري در دوره چهارم از تاريخ 15 تا 17 اسفند در محل سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه انتخاب كميته 5 نفره براي تهيه بيانيه پاياني اجلاس از ديگر برنامه هاي اين نشست است، گفت: همچنين انتخابات كميسيون هاي خبرگان در دستور كار قرار دارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين دوره نيز آيت الله مهدوي كني كانديداي رياست مجلس خبرگان خواهند بود گفت: ايشان حتما كانديداي اين دوره نيز خواهند بود؛ آيت الله مهدوي كني هم محبوب مردم و هم محبوب خبرگان است.
در همين حال سايت تابناك كه به محسن رضايي نزديك است، از بازسازي شعار «هاشمي 2005» توسط برخي مدعيان حمايت از هاشمي و عنوان كردن «شعار 2013» نوشت: اين كار برخي رسانه هاي طرفدار آقاي هاشمي، موجب وهن جايگاه وي است.
برخي مدعيان حمايت از هاشمي در انتخابات رياست جمهوري سال 1384 از عبارت لاتين «2005 HASHEMI » در تبليغات استفاده كرده بود كه بعدها معلوم شد با هماهنگي ياسر پسر كوچك آقاي هاشمي بوده است.
تابناك اين انتقاد را مطرح كرده كه ذكر سال براي معرفي مدل خودروهاست و بعيد است هاشمي از چنين شيوه هايي راضي باشد.
در همين حال سايت جرس وابسته به حلقه فتنه گران مقيم خارج در تحليلي با اشاره به برخي زمزمه ها درباره نامزدي هاشمي در انتخابات رياست جمهوري، از او خواست حتما نامزد شود اما پيش از آن با رهبري مرزگذاري و مخالفت كند! جرس مدعي شده پيمان وفاداري به امام و رهبري، نبايد مانع نزديكي هاشمي به مخالفان شود.
حلقه لندن شامل مهاجراني، كديور، عبدالعلي بازرگان، فرخ نگهدار، يوسفي اشكوري و چند تن از عناصر فراري مي شود كه البته مدت هاست دچار آشفتگي شده است. اين حلقه در آغاز فتنه سبز، خود را اتاق فكر جنبش سبز در خارج معرفي مي كرد.


وقتي از مخالف خواني و جنجال استقبال مي شود

 

مخالف خواني احمدي نژاد در رسيدگي به صلاحيت نامزدهاي انتخابات نظام پزشكي با استقبال دو تن از اعضاي كابينه خاتمي مواجه شده است.


کیهان: پايگاه اينترنتي رجا نيوز با اشاره به موضع اخير احمدي نژاد تصريح كرد كه اين اقدامات، عدول از موضع اصولي دولت است. اين سايت اينترنتي خاطرنشان مي كند: اعتراض احمدي نژاد به رد صلاحيت برخي نامزدهاي انتخابات نظام پزشكي، با استقبال مصطفي معين و مسعود پزشكيان از وزراي دولت اصلاحات مواجه شده است، معين مي خواهد كه احمدي نژاد حكم رئيس جديد نظام پزشكي را نپذيرد و پزشكيان مي گويد حق رئيس جمهور است كه حكم رئيس نظام پزشكي را ابلاغ نكند.
رجا نيوز نوشت: مجموع اين حمايت ها به اضافه بازتاب اقدام رئيس جمهور در رسانه هاي ضدانقلاب به خوبي نشان مي دهد تغيير در مشي احمدي نژاد طي سالهاي گذشته، بيش از همه به مذاق چه كساني خوش آمده است.
همچنين در حالي كه رهبر معظم انقلاب در آبان ماه سال جاري فرمودند هركسي فضاي جامعه را تا روز انتخابات به سمت تنش ببرد خيانت كرده است، مشخص نيست برخي اقدامات عجيب از سوي رئيس جمهور با چه انگيزه اي صورت مي گيرد.


روايت بي بي سي از افول قدرت كاخ سفيد

 

شبكه دولتي انگليس سياست هاي اوباما را نشانه افول قدرت كاخ سفيد در بسياري از نقاط جهان توصيف كرد.


کیهان: وب سايت بي بي سي در تحليلي نوشت: برنامه هاي سياست خارجي اوباما براي دور دوم رياست جمهوري گويي آن قدر بلندپروازانه نيست كه پيشتر مي نمود. نطق سالانه باراك اوباما در مجلس نمايندگان گواهي است بر اين مدعا. گويي مي خواهد اعتراف كند هرچند جايزه جهاني صلح نوبل را از آن خود كرده است،اما آمريكا اولويت نخستين او است. سخنان او نشان داد وي بيش از هر چيز ديگر در پي ترميم اقتصاد اين كشور است.
اين تحليل مي افزايد: چنين مي نمايد كه تجربه هاي تلخ اوباما در سال هاي اخير مانند كوشش بي فرجام براي كشاندن مقامات ايران به پاي ميز مذاكره، خيزش جهان عرب كه مي رفت نويدبخش باشد اما اكنون به دست اسلام گرايان مصادره شده و اندك اندك به تهديد براي ايالات متحده تبديل مي شود، وقوف به اينكه آمريكا نفوذ چنداني بر پاكستان و اسرائيل ندارد و درك اين واقعيت كه افغانستان هيچ حاصلي جز بر باد دادن جان و مال آمريكائيان نداشته و ظهور روز افزون قدرت بزرگترين رقيب اقتصاديش چين، سبب شده تا وي راهبردي را اتخاذ كند كه تداعي كننده رويكرد يكي از اسلافش يعني دوايت آيزنهاور، جمهوري خواه است.
بي بي سي مي نويسد: دستاوردهاي اوباما در مقايسه رؤساي جمهور سابق چندان چشمگير به نظر نمي رسد. بزرگترين دستاورد او تاكنون دفاعي بوده است؛ تلاش براي بيرون كشيدن كامل نيروهاي آمريكايي از افغانستان و عراق. بيهوده نيست كه يكي از مشاورين اوباما اقدامات وي را كه چيزي شبيه دكترين است، «هدايت از پشت» [جنگ نيابتي ] مي خواند، بهترين توصيفي كه از دكترين در حال شكل گيري وي در سياست خارجي مي توان به دست داد. «هدايت از پشت» تعبيري است كه منتقدان اوباما در نشريه نيويوركر پس از حادثه بنغازي در ليبي در توصيف او بكار بردند يعني گزينه اي بهتر، امن تر و كم هزينه تر از سياست هاي جورج بوش كه به ستيزه جويي در سراسر منطقه دامن زده بود. هر چند تعريف «هدايت از پشت» در مورد آمريكايي كه مي شناسيم دشوار است اما مبتني بر دو باور ناگفته است؛ نخست اينكه قدرت آمريكا در بسياري از نقاط جهان رو به افول است و دوم، دنبال كردن منافع آمريكا و گسترش آرمان هايش مستلزم پنهانكاري، فروتني و كاهش قدرت نظامي دارد. اين باور با انتظارات جان ويني آمريكا كه از خود ترسيم ساخته، فرسنگ ها فاصله دارد.


عاقبت پول گرفتن کروبی از جزایری

 
 
به گزارش 598، محمد کرمی راد در گفتگو با سایت مرصاد با اشاره به اظهارات مطرح شده محمود زمانی در مستند مثلث در خصوص دریافت کمک های مالی یکی از سران فتنه از عناصر ضد انقلاب اظهارداشت: این فرد که در این مستند از آن نام برده شد، در مناظرات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرده بود که اگر باز هم جزایری به من کمک مالی کند، قبول می کنم زیرا از امام (ره) مجوز دارم. اما این مسئله ای نبود که مردم در برابر آن بی تفاوت باشند.
وی افزود: این اظهارات نشان می دهد که کسانی که ادعای ریاست قوای کشور را داشته اند، همانطور که در گذشته از جزایری ها پول دریافت کرده اند از ضد انقلاب نیز کمک مالی می گیرند.
این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: صحبت های مطرح شده در آن مستند برای بعضی از مسئولین زنگ خطری است که مراقب اطرافیان خود باشند تا مانند این افراد فتنه ایجاد نکنند.
کرمی راد در پاسخ به این سوال که کسانی که برای ریاست بر قوه مجریه تلاش می کردند و ادعای انقلابی گری داشتند چگونه شد که از ضد انقلاب کمک های مالی دریافت کردند، گفت: بی بصیرتی و هم کاسه شدن با ضد انقلاب باعث شد که این افراد دست به اقدامات این چنینی بزنند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم شورای اسلامی تاکید کرد: در سال 88 به دلیل حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس برای پی‌گیری حوادث فتنه آن سال، با بعضی از این آقایان به همراه دیگر نمایندگان دیدارهایی داشتیم که در تمامی این دیدارها بر مباحثی تاکید داشتند که هیچ سند و مدرکی نداشت و ادعاهایی بی اساس را مطرح می کردند که این نشان می دهد که افرادی که در اطراف آن‌ها بودند همگی حاشیه های اساسی داشتند و مسئله دار بودند و اطلاعات غلط به آن‌ها می دادند.
این تحلیلگر سیاسی خاطر نشان کرد: اظهارات محمود زمانی مسئله ارتباط جریان فتنه با ضد انقلاب و هم سویی آن‌ها را اثبات کرد که این را باید از اقدامات خوب و به موقع نیروهای امنیتی کشور دانست که آن را برای مردم روشن کردند.

 




تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط arman

انتخابات آزاد و آزادانه + کاریکاتور


 

 


 

اصلاح‌طلبان دور هاشمي را خالي كردند/ پايان «عمر سياسي» مرد هشتاد ساله


 

طرفداران هاشمي براي آنكه بتوانند خاطره‌ي بد ملت از دوران «تعديل اقتصادي» او را لاپوشاني كنند، شعار «هاشمي 2005» را سر دادند و با استخدام دختران و پسران تي‌نيجر و راه‌اندازي كارناوال‌هاي انتخاباتي، سعي در «آپ ديت» كردن او داشتند...

گروه سياسي ـ محمد پورغلامي: از شواهد امر چنين بر مي آيد كه مرد 78 ساله سياست علي‌رغم سن بالاي خود اما هنوز هم تمايل به كار اجرايي، آن هم در بالاترين سطوح خود دارد.

به گزارش بولتن نیوز، گويا نام هاشمي رفسنجاني مي‌بايست با تمامي انتخابات ايران گره بخورد. اين مرد نزديك به هشتاد سال سن، زماني كه دوره‌ي هشت ساله‌ي رياست‌جمهوري‌ش تمام شد، دست از حضور در صحنه‌ي انتخابات نكشيد. او ابتدا بخت خود را در انتخابات مجلس ششم آزمود. انتخاباتي كه اصلاح‌طلبان، سكان اجرايي كشور را در دست داشتند و توانستند با «مهندسي آراء» شهر تهران، نيروهاي تندروي جبهه‌ي اصلاحات را وارد ميدان كرده و «عاليجناب سرخ‌پوش» (عنواني كه اصلاح‌طلبان آن روزي به هاشمي مي‌دادند) را از صحنه‌ي ميدان به در كنند. جالب آن‌كه يكي از  اركان اصلي تقلب در انتخابات تهران، كسي بود كه امروزه در نوشته‌هاي تخيلي خود، دائما صحبت از تقلب در انتخابات سال 88 به ميان مي‌آورد. اين «آقاي تقلب» كسي نيست جز «مصطفي تاج‌زاده»! البته در مورد خيانت‌هايي كه تاج‌زاده به انقلاب اسلامي كرد بايد در مطلب جداگانه‌اي به آن پرداخت اما به هر تقدير عملكرد اين آقاي تقلب و هم‌پالگي‌هايش موجب شد تا هاشمي از مجلس ششم باز بماند.

اين البته انتهاي حضور هاشمي در انتخابات نبود. شش سال بعد و در موسم انتخابات رياست‌جمهوري نهم، هاشمي بار ديگر وارد ميدان انتخاباتي شد. طرفداران هاشمي براي آنكه بتوانند خاطره‌ي بد ملت از دوران «تعديل اقتصادي» او را لاپوشاني كنند، شعار «هاشمي 2005» را سر دادند و با استخدام دختران و پسران تي‌نيجر و راه‌اندازي كارناوال‌هاي انتخاباتي، سعي در «آپ ديت» كردن او داشتند. بسياري از اصلاح‌طلبان ديروزين كه هاشمي را دشمن شماره‌ي يك اصلاحات مي‌دانستند، به جمايت از وي برخاستند. اين البته از عجائب زندگي «دو زيست» اصلاح‌طلبان ايراني است كه اگرچه گاهي به «راست» غش مي‌كنند و گاهي «چپ»، اما «قدرت» و «ثروت» دغدغه‌ي هميشگي آنان در طول تاريخ بوده است. اصلاح‌طلبان حاضرند براي ماندن در قدرت و داشتن ثروت، با هر كس و هر چيزي «ائتلاف» كنند حتي اگر آن شخص عاليجناب سرخ‌پوش دوران اصلاحات باشد! حتي اگر آن چيز، «سي آي اِي»، «اينتليجنت سرويس»، «ام آي سيكس» و «موساد» باشد؛ و مگر در فتنه 88 چنين نكردند!

باري، شايد اگر هر كس به غير از هاشمي بود هنگامي كه «دشمنان» ديروز خود را مي‌ديد كه امروز لباس «دوستان» به تن كرده‌اند و گرد او جمع شده‌اند، هرگز وارد انتخابات نمي‌شد. شايد اگر هر كس به غير از هاشمي بود زماني كه مي‌ديد رقباي انتخاباتي او كساني هستند كه روزگاري جزو «مديران مياني» دولت وي محسوب مي‌شدند، هرگز ذلت رقابت با آنان را نمي‌پذيرفت. چه آنكه شكست يك سياستمدار از مديران مياني خود، به معناي پايان «عمر سياسي» وي محسوب مي‌شود. شكست يك سياستمدار بزرگ از سياستمداران كوچك، به معني آن است كه افكار عمومي جامعه ديگر از او رويگردان شده و دنبال نيروهاي جوان‌تر و ايده‌هاي جديدتري مي‌گردند. اما هاشمي، اين سياستمدار بزرگ، خود را «كوچك» كرد و به رقابت با قاليباف و احمدي‌نژاد و لاريجاني و امثالهم پرداخت و حدث ما حدث.

در انتخابات رياست‌جمهوري دهم نيز اگرچه هاشمي به‌صورت مستقيم حضور نداشت اما نام و اقدامات او براي همگان مشهود بود. او براي آنكه رقيب چهار سال پيش خود يعني احمدي‌نژاد را بر زمين زند، با سه كانديداي ديگر دست دوستي داد و استراتژي «هر كس جز احمدي‌نژاد» را دنبال كرد. در ديگر سو، احمدي‌نژاد نيز كه به خوبي مي‌دانست هاشمي به پايان عمر سياسي خود رسيده و مردم نيز دلِ خوشي از «دولت سازندگي» وي ندارند، از همين حربه استفاده كرد و در مناظرات انتخاباتي، هاشمي را رقيب اصلي خود معرفي كرد. معلوم است كه «مردم» در انتخاب بين احمدي‌نژاد و هاشمي، احمدي‌نژاد را انتخاب خواهند كرد. و چنين نيز كردند.

با همه‌ي اين شكست‌ها گويا هاشمي هم‌چنان مصرّ است كه مجددا وارد انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌رو شود. اين البته به منزله‌ي بزرگ‌ترين اشتباه سياسي هاشمي در تمام طول عمر او خواهد بود. در هيچ كجاي جهان سابقه ندارد كه سياستمداران بزرگ پس از كناره‌گيري از سياست، مجددا به ميدان «عمل سياسي» بازگردند. سياستمداران كاركشته و برجسته ترجيح مي‌دهند به جاي آن، به «كانون‌هاي فكر» و «مراكز سياستگذار» كوچ كرده و «نظر سياسي» را به «عمل سياسي» اولويت دهند. به همين علت است كه امروزه نام سياستمداران بزرگي چون برژينسكي و كسينجر با نام اتاق‌هاي فكر مهم ايالات متحده عجين شده است. آنان به خوبي مي‌دانند كه اهميت اين مراكز سياستگذار به مراتب مهم‌تر از «عمل سياسي» است. و اين چنين است كه نام و آوازه‌ي آنان هنوز كه هنوز است در كل جهان زبان‌زد است. شايد اگر هاشمي اهميت مسئوليتي كه رهبرانقلاب به او سپرده است را مي‌دانست و بر جايگاه رياست «مجمع تشخيص مصلحت نظام» تكيه مي‌زد، به مراتب مي‌توانست شخصيتي تأثيرگذارتر از حيث فردي و جمعي با‌شد. اما وي گويا «عمل سياسي» معطوف به «قدرت» و «ثروت» را ترجيح مي‌دهد.

از سويي ديگر با قوي‌تر شدن احتمال حضور هاشمي در انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري به نظر مي‌رسد طيف گسترده‌اي از اصلاح‌طلبان و اپوزيسيون كه تا چندي پيش حامي وي بوده و او را محور وحدت معرفي مي‌كردند، حال به تكاپو افتاده و درصدد منصرف و يا حذف كردن او برآمده‌اند. نيروهاي مهم مجمع روحانيون مبارز تقريبا مخالف اجماع اصلاح‌طلبان حول محور هاشمي هستند. محمدرضا عارف، مهم‌ترين چهره‌ي طيف اصلاح‌طلبان در انتخابات يازدهم نيز گفته است تنها حاضر است به نفع خاتمي از ميدان انتخابات كناره‌گيري كند و لاغير. چند روز پيش مسعود بهنود، از نويسندگان روزنامه‌هاي زنجيره‌اي ديروز اصلاح‌طلبان و سايت‌هاي زنجيره‌اي امروز اپوزيسيون نيز در مطلبي كه در سايت سلطنتي بي.بي.سي فارسي منتشر شد، حضور هاشمي در انتخابات را به سخره گرفت. اينها همه يعني شكافي در بدنه‌ي اصلاح‌طلبان مبني بر بودن يا نبودن حول محور هاشمي صورت گرفته است. به نظر مي‌رسد كه با نزديك‌تر شدن به موسم انتخابات، اين شكاف بيشتر از گذشته هم بشود.

حالا تصميم با اين مرد هشتاد ساله‌ي سياست ايران است. آيا او ترجيح مي‌دهد مانند سياستمداران بزرگ، «نظر سياسي» را ترجيح داده، و يا بار ديگر بخت خود را در انتخابات ايران بيازمايد. انتخاباتي كه بسياري از ناظران بر آن عقيده‌اند در صورت شكست هاشمي، او با دستان خود، پايان عمر سياسي خود را رقم زده است.

توهین بی شرمانه محمد نوری زاد به آیت الله خوشوقت+سند

 

 

به دنبال عدم برخورد قانونی با نامه نگاری های محمد نوری زاد که از چندی پیش علیه رهبری معظم و دیگر سران حکومتی کشور شروع شده وی همزمان با لجن پراکنی سایت های ضدانقلاب به این عزیز والامقام علیه ایشان دست به قلم شد و مطلب توهین آمیزی را در خصوص ایشان منتشر نمود. مطلب ذیل از سایت شخصی محمد نوری زاد برگرفته شده است.
 
 
محمد نوری زاد بدون آنکه فتوای ایشان را رد یا تایید کند [آیت الله خوشوقت مرجع تقلید نبوده اند!!!] و اصلا از درستی یا نادرستی آن اطلاعی داشته باشد تنها برای عقب نماندن از عناصر ضدانقلاب این چنین نوشت: «چه فتوای قتل مخالفان را صادر کرده باشد و چه نکرده باشد به دیاری شتاب کرده که در آنجا از هیاهوها و القاب پرطمطراق دنیایی خبری نیست ...!».
 
 
 
گفتنی است همزمان با عروج ملکوتی آیت الله خوشوقت سایت های بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و ... مطالب توهین امیزی را درباره آیت الله خوشوقت منتشر کردند که مورد استفاده بسیاری دیگر از سایت های ضدانقلاب واقع شد.
 
 
منبع:ماهستیم

فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر متوقف شده است!

 

 

 
بی بی سی به نقل از "ریانووستی" خبرگزاری دولتی روسیه، گزارش داد که طبق گفته یک "منبع آگاه" به این خبرگزاری (ریانووستی) "فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر برای تعمیر توربین ژنراتور این نیروگاه متوقف شده است." البته بی بی سی انگلیس برای تعطیلی نیروگاه اتمی بوشهر برای تعمیر توربین ژنراتور این نیروگاه این تیتر را برگزید: "فعالیت نیروگاه بوشهر متوقف شده".
 
 
خبرگزاری "ریانووستی" می‌گوید که توقف فعالیت‌های نیرگاه بوشهر تا ١٠ اسفند (٢٨ فوریه) ادامه خواهد داشت.
 
 
 
علاوه بر این گزارش، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از بازدید ٢٩ و ٣٠ بهمن بازرسان این آژانس از نیروگاه اتمی بوشهر حاکی از آن است که فعالیت این نیروگاه در مقطع بازرسی متوقف بوده است. به نوشته بی بی سی انگلیس، پیش از این اسماعیل کوثری، نماینده مجلس و از فرماندهان سابق سپاه پاسداران، تعطیلی و نقص فنی نیروگاه بوشهر را رد کرده بود.
 
آقای کوثری گفته بود تعلیق تولید برق نیروگاه بوشهر "به خاطر تغییر و تحول و انتقال مسئوليت از دانشمندان روسی به دانشمندان ایرانی" بوده است.
 
بی بی سی در ادامه نوشت: ایران سال گذشته اعلام کرد که این نیروگاه به شبکه برق کشور وصل شده، اما پس از آن اعلام شد که تولید برقش متوقف شده است. سابقه تلاش ایران برای ساخت نیروگاه اتمی بوشهر به سال ١٩٧٥ می‌رسد.
 
از آن پس تاکنون برنامه هسته‌ای ایران فراز و نشیب بسیاری داشته است. قدرت‌های غربی و برخی از کشورهای منطقه ایران را متهم می‌کنند که می‌خواهد مخفیانه به ساخت تسلیحات هسته‌ای بپردازد. اما مقام‌های ایرانی این اتهام را به شدت رد می‌کنند و می‌گویند تنها به دنبال تولید انرژی و مصارف پزشکی هستند.
 
ایران و گروه ١+٥ سه‌شنبه هفته آینده در آلماتی، پایتخت قزاقستان، مذاکرات خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را پی می‌گیرند
 
 
منبع:جام نیوز


 




تاریخ: شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط arman

 

معتقدین به دین و انقلاب در عرصه سینما مشغول اختلاف‌های بی‌نتیجه نشوند

 
 

 

رهبر انقلاب اسلامی نقش مسئولان و مراکز دانشگاهی مرتبط را در اثرگذاری بر فضای سینمایی و رسانه ای کشور مهم دانستند و تأکید کردند: اصلاح این عرصه نیازمند اصلاح مبادی ورودی آن است.

 

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران جشنواره مردمی فیلم عمار، توجه به موضوع دین و معارف دینی و همچنین انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب در این جشنواره را اقدامی مبارک خواندند و تأکید کردند: نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلند مدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده و بهره گیری مناسب از ابزار هنر برای تأثیرگذاری حداکثری باشد.

ایشان با اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار انتخاب نام «عمار» را که از صحابه بزرگ پیامبر اسلام (ص) و یاران نزدیک حضرت علی (ع) بود، انتخابی پسندیده دانستند و با اشاره به ویژگی های ممتاز این صحابی بزرگ افزودند: تزلزل ناپذیری عمار در حوادث مختلف صدر اسلام و همچنین امتحان های سخت دوران بعد از پیامبر اسلام(ص)، موقع شناسی و حضور در وقت نیاز، و نقش تبیین کننده او در مسائل و حوادث دوران حضرت علی (ع) از ویژگی های برجسته و بارز عمار بود.

رهبر انقلاب اسلامی نگاه امیدوارانه به آینده و بلند کردن افق دید را در اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی و خاطر نشان کردند: حرکت انقلاب اسلامی که با پیروزی آن در سال 1357 آغاز شد و شکسته شدن هیمنه آمریکا و حوادث مختلفی که در این 34 سال روی داده است همه مقدمات رسیدن به اهداف اصلی نظام اسلامی است، بنابراین باید با همت و تلاش مضاعف و نهراسیدن از دشمن و توطئه های او، پرهیز از سیاه بینی و یأس، با سرعت بیشتر به سمت قله حرکت کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای چنین نگاهی را در موضوع هنر اسلامی و سینمای دینی ضروری برشمردند و تأکید کردند: در این عرصه جوان های مومن، با طراوت و شاداب و دارای نگاه نو و همت بلند، موتور محرک برای حرکت رو به جلو هستند و پیش کسوتان نیز باید با بیان تجربیات خود و تربیت نیروهای جدید و کارآمد به این حرکت شتاب بیشتری ببخشند.

ایشان، با اشاره به خاستگاه غربی هنر سینما بر ضرورت برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای حرکت جوانان و استعدادهای جدید در عرصه هنر اسلامی و سینمای دینی و همچنین ورود افراد متدین و انقلابی و صاحب تخصص و تجربه به این عرصه تاکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در عین حال شرط اصلی ورود تأثیرگذار افراد متدین و انقلابی به عرصه سینما و تأثیر نپذیرفتن از فضای آن را مصونیت سازی برشمردند و تاکید کردند: تنها راه مصون سازی نیز ارتباط مستمر با خدا، بجا آوردن نوافل و تضرع به درگاه الهی است، همانگونه که عمار اینگونه خود را مصون و تزلزل ناپذیر کرده بود.

ایشان افزودند: عبادت و ذکر و توجه به خدا از هر لذت هنری بالاتر است.

رهبر انقلاب اسلامی نقش مسئولان و مراکز دانشگاهی مرتبط را در اثرگذاری بر فضای سینمایی و رسانه ای کشور مهم دانستند و تأکید کردند: اصلاح این عرصه نیازمند اصلاح مبادی ورودی آن است.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطر نشان کردند: کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت در عرصه فیلم های با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند واقعا در حال جهاد هستند.

ایشان استفاده شایسته از ابزار هنر و بهره گیری از قصه و داستان و فیلم نامه قوی را یکی از ضروریات اساسی در فیلم سازی دانستند و تاکید کردند: مقوله قصه نویسی و رمان در کشور با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و باید این بخش تقویت شود.

رهبر انقلاب اسلامی، موضوعات مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فلسطین و بیداری اسلامی را از جمله موضوعات مهم و پر مایه برای استفاده در فیلم سازی برشمردند و افزودند: یکی از مسائل دروغی که در دنیا تبلیغ می شود این است که می گویند هنر نباید با سیاست آمیخته شود، در حالیکه مجموعه های هنری غرب از جمله هالیوود کاملا سیاسی هستند و اگر اینگونه نبود چرا به فیلم های ضد صهیونیستی ایران اجازه حضور در جشنواره های سینمایی را نمی دهند؟

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: ساخت فیلم های سیاسی بر ضد ایران و یا اعطای جایزه به فیلم های ضد ایرانی نشانه های آشکار از آمیخته بودن سیاست و هنر در آمریکا و غرب است.

ایشان همچنین با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه در خصوص رابطه علوم انسانی با هنر و سینما و لزوم تحول در علوم انسانی افزودند: علوم انسانی هوای تنفسی مجموعه های نخبه کشور است که هدایت جامعه را بر عهده دارند بنابراین آلوده یا پاک بودن این هوای تنفسی بسیار تعیین کننده است.

رهبر انقلاب اسلامی مشکل علوم انسانی غربی را پایه های معرفتی غلط آن دانستند و تأکید کردند: اصلاح در علوم انسانی و تحول در سینما و تلویزیون بدون اصلاح پایه های معرفتی علوم انسانی غربی امکانپذیر نیست و اصلاح این پایه ها نیز در گرو ارتباط موثر با حوزه های علمیه و علمای دین است.

حضرت آیت الله خامنه ای جریان های سینمایی علاقمند به دین و انقلاب را به پرهیز از کشیده شدن به حاشیه ها و مشغول شدن به اختلافهای بی نتیجه توصیه و خاطر نشان کردند: معتقدین به دین و انقلاب در عرصه سینما که ممکن است دارای سلایق مختلف باشند، باید همت و تلاش خود را معطوف کارهای اساسی و اصلی کنند.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آقایان وحید جلیلی، نادر طالب‌زاده، حسن عباسی، مهدی نصیری، سید جمال عود سیمین، ابوالقاسم طالبی، فرج الله سلحشور، محمد صادق باطنی، ابراهیم فیاض، سعید قاسمی و مصطفی رضوانی از داوران و منتخبان جشنواره فیلم عمار نکات و محورهای زیر را مطرح کردند:

- ضرورت مردمی کردن هنر بویژه در بخش سینما از مرحله تولید تا نمایش و خارج کردن آن از فضای انحصاری

- تقویت و فعال سازی ظرفیت‌های مغفول هنری در راستای اهداف انقلاب اسلامی

- ضرورت بهره‌برداری از رسانه سینما برای انتقال بیان دغدغه‌های دینی و انقلابی

- لزوم تقویت بنیان‌های اعتقادی فیلمسازان مذهبی برای مصون ماندن از آسیب‌ها

- ضرورت نقش قائل شدن برای سینما و رسانه در تنظیم سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور

- پرهیز از نگاه تقلیل‌گرایانه در سطح فناوری به سینما و برنامه‌ریزی برای حرکت‌های رو به آینده

- برنامه ریزی برای رویش نیروهای جوان و خط شکن در عرصه سینما


حضور منحرفين و اصلاح‌طلبان در اطراف آيت الله هاشمي با هدف دو قطبي کردن انتخابات

 
 
عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی گفت: حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف آيت‌الله هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

باشگاه خبرنگاران: "محمد مهدی اسلامی"  گفت: رهبر‌معظم‌انقلاب با گفته‌های صریحشان تمامی راه‌های کاربردی برای برگزاری سالم انتخابات‌ ریاست‌جمهوری را مشخص کردند.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ای شدن نزاع مسئولان به جامعه سیاسی کشور ضربه‌ می‌زند، اظهار‌داشت: بهتر است مسئولان و فعالان سیاسی نقاط ضعف و قوت را برای رفع مشکلات به یکدیگر گوشزد کنند و با همدلی بیشتر عرصه را بر منفعت‌طلبان‌ تنگ سازند.

این فعال سیاسی با اشاره به مواضع اخیر"عسکر‌اولادی" گفت: سیاسیون می‌توانند همچون یوسف پیامبر(ص) که با وجود خطا کار بودن برادرانش برای یکپارچگی به آنان محبت ورزید و به سوی آنان شتافت، عمل کنند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که "آيت الله هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد یا نه؟ توضیح داد: اینکه "هاشمی‌رفسنجانی" در این دوره شرکت خواهد کرد، باید خودش پاسخگو باشد ولی نکته‌ای که به طور شفاف عیان شده است، حضور "منحرفین" و "اصلاح‌طلبان" در اطراف هاشمی رفسنجانی براي دو قطبي كردن انتخابات رياست‌جمهوري است.

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: البته " ايت‌الله هاشمی‌رفسنجانی" دارای نقاط ضعف و قوت است و با حق شهروندی خود می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، ولی در یک جمله "هاشمی‌رفسنجانی" با وجود اطرافیان و گفته‌های همسر خود که تداعی‌گر فتنه 88 است اگر می‌خواهد مورد حمایت قرار بگیرد باید پشت سر رهبری قدم بردارد.


رايزني براي نحوه استتار پشت شعار انتخابات آزاد

 
 

ائتلاف سلطنت طلبان و گروه هاي ماركسيستي منحله چند و چون شعار انتخابات آزاد را در كلن مورد بررسي قرار دادند.

به گزارش کیهان، گروه موسوم به اتحاد جمهوري خواهان از يك سال پيش با محوريت برخي سلطنت طلبان نظير شهريار آهي (از اعضاي دفتر و مشاور رضا پهلوي) و جواد خادم (از طراحان كودتاي نافرجام نوژه) و نيز عناصري نظير حسن شريعتمداري (پسرسيدكاظم شريعتمداري و از مرتبطين با لانه جاسوسي آمريكا) و جمشيد طاهري پور (عضو مركزيت گروهك منحله فدائيان خلق) نشست هايي را در استكهلم، بروكسل و پراگ تشكيل دادند. آنها اين بار نيز در كلن جمع شدند و به بررسي ادبيات مربوط به انتخابات آزاد پرداختند.
در اين نشست حسن شريعتمداري شرط ابتدايي براي اينكه بتوان از لفظ انتخابات آزاد به عنوان استراتژي گذار استفاده كرد را اين دانست كه جامعه در مرحله بحران باشد.
به عبارت ديگر وي لازمه تكرار و جا انداختن اين تعبير را القاي بحران در جامعه مي خواند و اين همان ضرورتي است كه برخي حلقه هاي فتنه گر و منحرف در تدارك آن هستند و از جمله فتنه گران مدام اصرار دارند جامعه را بحراني جلوه دهند.
همكار سابق لانه جاسوسي آمريكا در ادامه سخنانش در زمينه ايجاد همگرايي بين نيروهاي اپوزيسيون گفت: «چرا اصلاح طلبان به جاي تكيه بر قانون اساسي فعلي قوانين بين المللي را فصل الخطاب نمي دانند؟ ما مي گوييم قوانين بين المللي را اصل قرار دهيد همه مشكلات حل است و همگرايي هم حاصل مي شود.»
يكي از سران فتنه چندي پيش خواستار برگزاري انتخابات «براساس استانداردهاي مدرن جهاني» شده بود.
احمد پورمندي، سخنران بعدي اين نشست بود.
به گزارش دويچه وله وي در سخنان خود به سه درك و برداشت از «انتخابات آزاد» اشاره كرد: اول گروهي كه قائل به برگزاري انتخابات آزاد زير سقف قانون اساسي كنوني هستند و شاخص اين گروه را هاشمي رفسنجاني دانست. گروه دوم شاخص اصلي آن ميرحسين موسوي است كه مدعي شعار اجراي بي تنازل قانون اساسي است. اين شعار ما را يك قدم به جلو برده چرا كه اعلام كرده حكومت كنوني به قانون اساسي پايبند نيست و از حكومت خواسته به قانون اساسي خودش پايبند باشد.
احمد پورمندي درك سومي را كه از انتخابات آزاد وجود دارد متعلق به اپوزيسيون دانست كه معتقد است در درون حكومت اين ظرفيت وجود دارد كه انتخابات آزاد برگزار شود اما به گفته او اين گروه به اين نكته توجه نمي كند كه اگر قرار باشد حكومت تن به برگزاري انتخابات آزاد بدهد، يعني اينكه با اپوزيسيون بر سر تغيير بخشي از قانون اساسي به تفاهم رسيده و اين ديگر اسمش انتخابات آزاد نيست بلكه رفراندوم است.
پورمندي سپس ادامه داد بهتر است «بچه را به نام خودش بناميم» و با الفاظ بازي نكنيم. شعار «انتخابات آزاد» كافي نيست و اپوزيسيون بدون داشتن برنامه مشخص اقتصادي نمي تواند با مردم ايران به زبان مشترك برسد.
اما شهريار آهي در جلسه مذكور گفته است: حاكميت در حال حاضر راه اصلاح طلبان را بسته و با قدرت جلوي آن ايستاده است. تنها راه در اين مرحله داشتن يك شعار واحد از اپوزيسيون است و اين شعار مي تواند انتخابات آزاد با تكيه بر ديالوگ و گفت وگوي ملي باشد.
جمشيد طاهري پور، از سران پيشين سازمان فدائيان خلق نيز در سخنان خود بر اين نكته تاكيد داشت كه شعار انتخابات آزاد اگر تلاشي براي هدفمند كردن تلاش ها باشد خوب است اما «تجربه 33 ساله كاملا ثابت مي كند كه اين نظام در ساختارهاي خودش قابل اصلاح نيست، بنابراين ما نبايد انتخابات آزاد را با اولويت هاي مبارزه براي دموكراسي خلط كنيم. ما بايد با حركت هاي زنده جامعه تماس داشته باشيم بنابراين ما بايد مسير انتخابات آزاد را طوري انتخاب كنيم كه ما را از مسير واقعي مبارزه و از افرادي كه در اين راه اصيل هستند دور نكند.»
وي گفت: «ترديد دارم كه طرح انتخابات آزاد به مثابه استراتژي سياسي صحيح باشد. عقلاني اين است كه انتخابات آزاد يك شعار براي گسترش آگاهي شود نه استراتژي.»


 

اسامي رسانه‌هاي وابسته به واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس

 

برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته موصوف محرض شده است عبارتند از: سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سهام‌نیوز، شبکه‌های رادیوی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله(آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)، شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A(آمریکا)، من و تو (انگلیس).

باشگاه خبرنگاران: به نقل از وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران؛ در پی اطلاعیه‌های یازدهم و هفدهم ماه گذشته پیرامون بازداشت و احضار تعدادی از مرتبطین واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به BBC) بخشی دیگر از اطلاعات بدست آمده را به استحضار ملت سرافراز ایران اسلامی می‌رساند:

1. در ادامه روند تحقیقات، تعدادی دیگر از افراد متصل به شبکه، احضار شده و از آنها بازپرسی به عمل آمده و تعدادی دیگر از مرتبطین ناآگاه نسبت به ماهیت شبکه، مورد دعوت قرار گرفته و ضمن دریافت اطلاعات و توضیحات از آنها، پیرامون اهداف پنهان و مقاصد سوء شبکه توجیه شدند ضمنا از دیگر عناصری که در لیست احضار یا بازداشت قرار داشتند، 4 نفر متواری شده‌اند که یکی از آنها با خروج غیر‌قانونی از مرزهای کشور، به خارج فرار کرده‌اند.

این وزارتخانه ضمن ابراز خرسندی از درک عمیق، صداقت و همکاری راهگشای غالب افراد احضار و دعوت شده به آگاهی می‌رساند که سه تن از بازداشت شدگان پیشین نیز با تکمیل تحقیقات و دریافت اطلاعات و توضیحات آنها، اخیرا با تودیع وثیقه مرخص شدند. 

2. اطلاعات بدست آمده حکایت از اداره تعدادی از شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، سایت‌های خبری ضد‌انقلاب و وابسته به عناصر فتنه‌ 88 توسط هسته مرکزی مستقر در ارگان عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به BBC) دارد.

برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته موصوف محرض شده است عبارتند از:

-  ‌سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سحام‌نیوز.  
-  ‌شبکه‌های رادیوی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله(آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)
- ‌ ‌شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A(آمریکا)، من و تو (انگلیس).

ضمنا همچنان که در اطلاعیه‌های پیشین اشاره شد، هسته‌‌ مورد‌نظر از طریق برخی عوامل آگاه یا ناآگاه نسبت به منشأ خارجی و مأموریت سیاسی آن و نیز از طریق برخی مجاری پوششی و به اصطلاح سفید توانسته بود در تعدادی از رسانه‌های داخلی نیز رسوخ کرده و نقش خط دهنده و در عین حال دریافت‌کننده‌‌ اطلاعات از آنها را ایفا کند که اقدام قانونی لازم در مورد آنها انجام شده یا خواهد شد.

3. .مستندات جدید و موثق حکایت از کارویژه‌های غیر‌رسانه‌ای دیگر این شبکه دارند؛ یکی از این کارویژه‌ها، بهره‌گیری از پوشش‌ها و پایگاه‌های به ظاهر رسانه‌ای در خارج از کشور، به منظور ایجاد راه‌های ارتباطی با افراد رسانه‌ای نشان شده در کشور می‌باشند.

به عنوان مثال تشکلی موسوم به «انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی» که در پاریس مستقر است، نقش یکی از کارفرمایان شبکه را ایفا می‌کرده است همچنین یک شبکه ‌‌اجتماعی با منشأ آمریکایی از پروژه‌های «مرکز مطالعات ارتباطات جهانی» موسوم به «برنامه‌‌ پژوهش رسانه در ایران» و تشکلی دیگر تحت عنوان «مدرسه روزنامه‌نگاری میانه» و چندین انجمن و موسسه ‌دیگر که جملگی با سوء‌استفاده از پوشش‌های رسانه‌ای و گروه‌های مردم‌نهاد، مأموریت‌های محوله از طرف سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی و آمریکایی را دنبال می‌کنند، شناسایی شده‌اند.

4. یکی دیگر از کارویژه‌های این شبکه ایفای نقش جدی در پروژه‌های سوخته و رسوایی موسوم به حقوق بشر است که همواره علیه اسلام عزیز، فرهنگ و اعتقادات مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار برده شده است؛ این ماموریت از طریق چرخه‌ ضدملی و مرتبط با محافل بیگانه دنبال می‌شود.

شبکه‌ی مورد بحث در مرحله اول باید برای ماشین آوازه‌گری "گوبلزی" به تولید سوژه و خبر اقدام می‌کرد. در مرحله دوم، حاصل جمع‌آوری‌ها را به سرپل‌های مشخص شده در خارج از کشور منتقل می‌كرد. در مرحله سوم محصول مونتاژ شده در کارگاه‌های تخصصی جنگ روانی غرب، اعم از آنچه که در قالب ادعاهای رسانه‌ها،‌ دیپلمات‌ها، سازمان‌ها و محافل به اصطلاح حقوق بشری غربی یا گزارش‌های بی‌مبنای گزارشگر ویژه‌ سازمان ملل در امور ایران نمود پیدا می‌کرد، به داخل کشور منتقل شده و از زبان برخی به اصلاح عناصر روشنفکر، سازمان‌ها، گروه‌ها و دستجات سیاسی یا رسانه‌ها خاص مطرح و منتشر می‌شد.

بدین ترتیب در جای‌جای این چرخه‌ متقلبانه از سازمان‌های ظاهرا همچون مردم‌‌نهاد «سازمان گزارشگران بدون مرز» و «انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی» گرفته تا منادیان دروغین حقوق بشر و مامورین تنظیم گزارش‌های ماهیانه حقوق بشر (علیه ایران) و تعداد قابل توجهی از فراریان فتنه و مشاوران سران فتنه مستقر در لندن، پاریس و چند ایالت آمریکا و ... جملگی از همین چرخه تغذیه می‌شدند.

طبق اطلاعات موجود ساختار «سازمان گزارشگران بدون مرز» با الگوگیری از ساختار سازمانی بنگاه عملیات روانی بی‌.بی.سی، حوزه‌ جغرافیایی ایران، افغانستان و تاجیسکتان را در قالب یک واحد سازماندهی کرده و مسئولیت آنرا به یکی از ضدانقلابیون فراری مرتبط با سازمان منافقین و برخی از سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی محول كرده است. این فرد در عین حال ماموریت اخذ مجوز اقامت و پناهندگی برای عناصر متواری شبکه را به‌ویژه همزمان با فتنه‌ی 88 و برای فراریان فتنه، بعهده داشته و دارد.

5. وابستگی سران شبکه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و خیانت‌های آنها به مردم و به عناصر بازداشت شده، چنان است که تعدادی از اعضای شناسایی شده‌ شبکه تقاضا نموده‌اند اطلاعات و تجربیات خود از این شبکه را بازگو و منتشر نمایند تا هشداری برای سایرین باشد.

از سوی دیگر، شدت آوازه‌گری کارگاه‌های حرفه‌‌ایی مولد جنجال‌های رسانه‌ای غربی و بکار افتادن انبوه رسانه‌ها و مراکز پخش محصولات عملیات روانی آن کارگاه‌ها، شاهد دیگری است بر اهمیت بالای این پرونده، سربازان گمنام امام زمان (عج) اطمنیان می‌دهند که جارو جنجال کارفرمایان غربی شبکه، نه تنها کمتری تاثیری بر ماموریت آنها نداشته است بلکه تشدید تبلیغات‌ غربی‌ها را نشانه‌ هر‌چه نزدیک‌تر شدن خود به هدف  اضمحلال یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های ماشین جنگ روانی دشمنان تلقی کرده و با توکل بر خدا و با عزمی راسخ‌تر و با جدیت و سرعت هرچه بیشتر به ماموریت مقدس خود ادامه خواهند داد.

رادیو فردا، در تفاهم کامل با مطهری

 

رادیو دیروز: رادیو فردا، در تفاهم کامل با مطهری، ادعا کرد استیضاح قانونی بوده است!

به نقل از رادیو دیروز پس از اتفاقاتی که یکشنبه سیاه در مجلس روی داد و دشمنان را شاد کرد اما قلب ایرانیان و به خصوص دل رهبر عزیزمان را به درد آورد، رهنمودها و نصایح مشفقانه ایشان، آب سردی بود بر آتش دلهای مردمی صبور و مهربان که از ایثار مال و جانشان در راه انقلاب و آرمانهایش دریغ نکرده و نخواهند کرد. دلسوزان و خدمتگزاران و آنهاییکه بویی از انسانیت، دینداری، ولایتمداری و مردمداری برده اند، ندای مقتدایشان را به گوش جان شنیدند و لبیک گفته در پیامهایی به اشتباهاتشان اعتراف کرده و اظهار کردند، تلاش می کنند دوباره چنین شرایطی پیش نیاید تا ضد انقلاب از آن برای ضربه زدن به اصل نظام، سوء استفاده کند.
در این میان شخصی که برای رسیدن به موقعیت کنونی اش نه یک روز زندان رفته تا زیر شلاق ساواک جانش به لب برسد و نه حتی یک روز به میدانهای جنگ رفته، تا مشاهده تکه تکه شدن بدنهای پاک بهترین و پاک ترین جوانان ایرانی به دست دشمنان قسم خورده اسلام ، تلنگری بر قلب غافلش بزند، حرف هایی عجیب زده که در نظام اسلامی، شنیدنش انسان را متاثر می نماید. از نماینده ای که صلاحیتش برای نامزدی دور نهم مجلس ابتدا رد شد! و خود نیز فراموش کرده از فضل پدر!!! سر سفره انقلاب به آب و نانی رسیده که حقش نبود، عجیب نیست که از حراج کردن آبروی نظام باکی نداشته باشد. پس بعد از طرح ریزی چندین قائله استیضاح بی مورد و بی فایده که آخرین موردش دل آقا را هم به درد آورد، حالا خود را از ولی فقیه داناتر دیده و اظهار فضل می کند که، بر خلاف گفته رهبر، من فکر می کنم استیضاح اشتباه نبود!
رادیو فردا که همیشه منتظر است تا علیِ (نا)مطهری زبان باز کند تا خوراک خبری چند روزش را بر ضد نظام به چنگ آورد، بلافاصله بعد از این افاضه، در تفاهم کامل با مطهری، ادعا کرد که استیضاح قانونی بوده است! و برای سند و مدرکش هم گفته

"انتقاد رهبر ايران از استيضاح وزير کار در حالی است که بر اساس اصل ۸۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی، «نمايندگان مجلس شورای اسلامی می‌‌‌توانند در مواردی که لازم می‌‌‌دانند هيات وزيران يا هر يک از وزرا را استيضاح کنند».
در همين رابطه، علی مطهری، نماينده مجلس شورای اسلامی روز شنبه به طور تلويحی از آيت الله خامنه ای انتقاد کرد و به سايت «نسيم‌آنلاين» گفت: «اينکه استيضاح امری غلط بود را قبول ندارم اما اگر رهبری قبل از استيضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما اين کار را انجام نمی‌داديم. وی افزوده بود: «در جايی که دولت قانون شکنی می‌کند مجلس نمی‌تواند به بهانه همدلی سکوت کند." 
از رادیو فردا که دشمن مبین اسلام است بعید نیست که به دنبال فرصت باشد تا از اشتباهات یک نماینده از پایتخت که نام یک شهید انقلابی بزرگ مثل مطهری را یدک می کشد، سوء استفاده کند، اما از فرزند یک شهید انتظار می رود کمتر بهانه به دست ضد انقلاب بدهد تا حرمت خون پدرش حفظ شود.
آقای مطهری! قبل از اینکه افاضاتتان را مطرح کنید، به این بیاندیشید که:
طرح سوال اولتان به بهانه قانون شکنی رییس جمهور بود! اما استفاده رهبر از اختیارات بند ۱۱۰ قانون اساسی حقِ مسلم ایشان است و حال حضرتعالی در مقابل اجرایِ قانون ایستادگی می کنید و میفرمایید کارمان درست بوده!!؟ رادیو فردا سواد خواندن و نوشتن را ندارد و از قوانین ایران اسلامی بی اطلاع است، شما که وضع کننده قانون هستید هم از قانونِ اساسی بی اطلاعید؟ البته اگر ارزش مجلس و قانون را می دانستید، به جای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم،  مجلس را جولانگاه قدرت نمایی های خود نمی نمودید و نیز از آن برای تمدید زمان ۳۰ ساله انحصار نشر آثار پدرتان استفاده نمی کردید! اقدام غیر قانونی ای که اگر متوقف نمی شد، ابزار مناسبی بود تا برای شما درآمد میلیاردی داشته باشد و برای دشمنان نظام حربه ای تا با آن به جایگاه شهید بزرگوار حمله ببرند.
طرح سوال دومتان از رییس جمهور، حضرت آقا را مجبور نمود تا پس از اصرارهای بچه گانه شما بر تداوم و درست بودنِ کار، شخصاً دستور پایان این قدرت نمایی های بی مورد را صادر فرمایند. این مساله عواقب ناگواری هم داشت: بهانه ای در دست رسانه های بیگانه که رهبر ایران به دموکراسی اعتقادی ندارد!
پشت این استیضاح بی مورد و غلط هم شما و آقای توکلی و دوستانتان بودید که ظاهراً اگر یک هفته به مرخصی بروید، بی بی سی و رادیو فردا باید کلی از کارکنانشان را به خاطر بیکاری اخراج کند! چرا که بخش قابل توجهی از اخبارشان را اظهار نظرهای شما حضرات تهیه می کند.
حال نیز باید بدانید حتی بزرگترین فتنه گرهای داخلی، در سخنرانیهای عمومی و خصوصی خود هم تبعیت از ولی فقیه را افتخار خود می دانند و به شما و همفکرانتان که به این منورالفکر بودنتان افتخار می کنید باید گفت: این نوع تفکر در ایران اسلامی هیچ جایی برای عرض اندام ندارد و نیز حساب شما که به فرمایشات مولایمان نیز اشکال وارد می کنید در خوش بینانه ترین نگاه، با کفش پران هایی که در قم به اشتباه افتادند یکی است.


 




تاریخ: چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 92740
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1