http://www.kavoshpress.ir/media/2013/05/23-entekhabat-masooniat-bakhsh.jpg

چه کسانی در انتخابات شرکت نمی کنند؟

IMG20143033 چه کسانی در انتخابات شرکت نمی کنند؟ کاوش پرس مریم فائزه هاشمی رضاپهلوی خویئی جبهه سایبری انقلاب اسلامی

سید محمد موسوی خوئینی ها
(سایت نوروز ۱۳۹۲/۰۳/۱۵ )
موسوی خوئینی ها دردیداربا جمعی از اعضای “کمپین ائتلاف عارف ـ روحانی برای فردای ایران” : « نظر بنده درباره انتخابات همان چیزی است که در آبان ماه سال گذشته گفته ام و تاکید کردم که من با شرکت در انتخابات در هر حال و به هر قیمتی موافق نیستم و چنین مشارکتی به زیان جریان اصلاحات و به زیان تفکر اصلاح طلبانه است.»

مصطفی تاجزاده
(سایت نوروز ۱۳۹۲/۳/۱۹)
«به احترام روحانی و عارف و مسجدجامعی از تحریم سخن نمی گویم. من خودم رأی نمی دهم اما دیگران را دعوت به رأی ندادن نمی کنم.»

فائزه هاشمی
(سایت کلمه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲)
«کاندیدایی ندارم و شرایط مناسبی نمی بینم که بخواهم شرکت کنم… بنابراین با این شرایط انگیزه ای برای رای دادن نمی ماند.نمی شود در صحبت ها خواستار مشارکت انبوه باشیم ولی در عمل جور دیگری رفتار کنیم.»

مریم رجوی
( سایت مریم رجوی ۳۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۲)
«در درون این رژیم هیچ راه حلی وجود ندارد. حقانیت و ضرورت سرنگونی و تحریم این رژیم و انتخابات آن که خط مشی دیرین مقاومت ایران بوده است، بار دیگر به روشن ترین صورت به اثبات می‌رسد.»

رضا پهلوی
(مصاحبه با رادیو فردا ۱۳۹۲/۰۳/۱۹)
« من هیچ وقت باور نداشتم که در نظامی که احترام به رای مردم نمی گذارند و رای را فقط به عنوان یک حربه استفاده می کند جهت ادعای مشروعیت، بدون احترام گذاشتن به حق رای مردم، دور انداختن رای هست و به نظر من سوءاستفاده از مردم؛ از روز اول من مخلص هر نوع شرکتی بودم به مفهوم تحریمش، چون معنی ندارد رای دادن در این نظام وقتی آدم نمی تونه آزادنه انتخاب خودشو بکند و یا کاندیدای خودش را معرفی کند»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 92737
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1