عاشورای 88 لکه ننگی که از دامن فتنه‌گران پاک نمی‌شود

 

اقدامات مشمئز کننده‌ای که فتنه‌گران در این روز مرتکب شدند، ماتم مردم را دو چندان کرد و هتک حرمت حسین مظلوم در سرزمینی اتفاق افتاد که مردمش به عشق او زنده است.

به گزارش فارس، حرمت‌شکنی در عاشورای 88 لکه‌ای سیاهی است که تاریخ هیچ‌گاه آن را از خاطر نمی‌برد، شناعتی که فتنه‌گران در عاشورای 88 و در روز شهادت سرور و سالار شهیدان مرتکب شدند، در تاریخ تشیع بی سابقه بود و تاریخ به یاد ندارد که عده‌ای آشوب‌طلب در قلب پایتخت شیعیان جهان اینگونه حرمت امام شهید شیعیان را شکسته باشند.

اگر چه فتنه‌گران کوشیدند که از عاشورا به مثابه ابزاری برای پیش‌بردن مقاصد سیاسی خود استفاده کنند کما اینکه پیش از این با رای مردم، عکس امام (ره)،‌روز قدس، روز دانشجو هم اینچنین کرده بودند،‌ اما قطعا آنچه پس از هشت ماه فتنه‌گری، کار فتنه پیچیده‌ای که خواص را هم با خود درگیر کرده بود، تمام کرد،همین عاشورای 88 بود.

در 6 دی‌ماه 88 در حالی که مردم عزادار ایران اسلامی یکپارچه سیاه‌پوش و غرق در عزای امام شهیدشان بودند، لایه‌های عمیقی از فتنه آشکار شد؛‌بسیاری از تحلیلگران معتقد بودند که جریان آشوب هرچه منحرف باشد، حرمت حسین‌بن علی (ع) را نگه خواهد داشت و به ساحت ائمه اطهار اهانت نخواهد کرد، اما عناد آنها با مقدسات حدی نداشت.

alt

در سویی دیگر رسانه‌های غربی از تغییر چهره تهران در روز عاشورا خبر می‌دادند و حتی نوری‌زاده ضد انقلاب لندن نشین به اعلام جزئیات برنامه فتنه‌گران در عاشورا پرداخت.

ظهر روز عاشورا فرا رسید؛ جماعتی‌ آشوب‌طلب که خیابان‌های تهران را خلوت دیدند به خیابان‌ها ریختند و به هلهله،‌ پایکوبی و سر دادن شعارهای ساختار شکنانه پرداختند و اصل ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند.

اقدامات مشمئز کننده‌ای که فتنه‌گران در این روز مرتکب شدند، ماتم مردم را دو چندان کرد و هتک حرمت حسین مظلوم در سرزمینی اتفاق افتاد که مردمش به عشق او زنده است.

در آن سوی دنیا هم هلهله‌ای برپا بود؛ مریم رجوی این عاشورا را بهار تهران نامید و ریگی،‌باراک وزیر جنگ اسرائیل و اوباما به نمایندگی از دشمنان ایران اسلامی به ستایش فتنه‌گران پرداختند.

سران داخلی فتنه نیز به توجیه اقدامات غیر قابل باور حامیان خود پرداخته و به اصطلاح صورت مساله را پاک کردند، کروبی در بیانیه خود عزاداران حسینی را مشتی وحشی نامید و میر حسین موسوی نیز فتنه‌گرانی که حرمت سیدالشهدا و عزاداران حسینی را هتک کرده بودند، «مردان خدا جوی» عنوان کرد.

پس از این واقعه نفرت و انزجار مردم از فتنه‌گران و سران آنها دیگر قابل کنترل نبود، مراجع تقلید از این حوادث فجیع که در روز عاشورا اتفاق افتاده بود، اعلام برائت کردند.

alt

پس از خط بندی فتنه‌گران با نظام اسلامی در روز عاشورا مردمی که صبورانه و با بزرگواری هشت ماه تمام اقدامات فتنه‌گران را تحمل کرده بودند، دیگر شناعت عده‌ای قدرت‌طلب و فرصت‌جو در عاشورای حسینی را بر نتابیده و با شعارهایی همچون «حسین جان شرمنده‌ایم» در روز 9 دی سراسر تهران را مشحون از شور حسینی کردند و اینگونه بود که طومار طوفانی هشت ماهه با نقش‌آفرینی مردم و محاکمه خیابانی سران فتنه به پایان رسید.

مقام معظم رهبری پس از حماسه 9 دی درباره عظمت حضور مردم فرمودند که مطمئن باشید روز 9 دی در تاریخ ماند و متمایز شد و در این قضایا هم عاشورا به کمک ملت آمد.

اما اینک و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری دیگری، بازهم فتنه‌گران و حلقه ضد انقلاب،  خواب آشفته‌ای برای به یغما بردن میراث خمینی کبیر دیده‌اند،‌ اما شکست در حوادث سال 88 راه‌اندازی «فتنه‌ای خیابانی» را برای آنها تنها به خیالی دست نیافتنی تبدیل کرده است.

نوشته شده توسط آزاد در 15:7 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

پنجشنبه هفتم دی 1391

خاتمی و رادیو فردا، نگران منافع نظام!

 
 
رادیومدتی است رادیو فردا بیش از حد نگران تداوم انقلاب شده، طوریکه رادیو دیروز نگران است شاید به خاطر این همه بی تابی بلایی سرِ رادیو فردا بیاید!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا در مطلبی تحت عنوان "محمد خاتمی: تداوم حصر موسوی و رهنورد و کروبی به نفع نظام نیست" اعلام نموده که خاتمی نگران منافع نظام است و در حصر بودن سالمندانِ محترم، آقایان و خانمها کروبی موسوی و رهنورد، را از زبان خاتمی به نفع نظام نمی دانند!
رادیو فردا نوشته:

"محمد خاتمی، رییس جمهوری پیشین ایران، در دیداری که با دختران میرحسین موسوی، از رهبران مخالف دولت، داشته است با ابراز نگرانی از وضعیت سلامت میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد تاکید کرد که «تداوم حصر میرحسین و رهنورد و کروبی نه شایسته کشور و آبروی انقلاب است و نه به نفع نظام."»
رادیو دیروز چند سوال را از رادیو فردا و خاتمی ضروری می داند که بپرسد:
۱. آیا تیتر های کذبی که شما می زنید منافع نظام را به خطر نمی اندازد؟
۲. آیا اخبار جعلی و سراسر دروغ شما دل بعضی از سطحی نگرها را خالی نمی کند و مثلاً برخی ها با همین اخبار شما در سال ۸۸ به خیابان نمی آمدند و منافع نظام را به خطر نمی انداختند؟
۳. آقای خاتمی اگر به فکر منافع نظام و آبروی آن هستند چگونه راضی شدند که گوهرِ مشارکت ۸۵ درصدی مردم را در انتخابات که بیمه کننده نظام و پیشگیری کننده از خیلی از تهدیدات دشمنان بود را با خیمه شب بازیهای سال ۸۸ خود و همفکرانش به قرصی نان بدهند؟
۴. آیا اینکه روحانی ای با لباس مبلغین اسلامی، در مقام شخص اول مملکت به ایتالیا سفر کند و با زن نامحرم دست بدهد، آبروی نظام را نمی برد؟ مگر نه اینکه همین عمل برای جوانی بی دفاع و البته تحصیل نکرده در حوزه، در کشور اسلامیمان جرم محسوب می شود و محکومیت به دنبال دارد؟
در ادامه رادیو فردا می افزاید: 

"حبس خانگی این افراد در حالی ادامه دارد که هیچ دادگاهی در ایران حکم به حصر خانگی آنها نداده است و مقام‌های قضایی و سیاسی حاضر نیستند که مسئولیت این اقدام را بپذیرند." 
اگر سری به برنامه های عاری از منطق و جاهل پسند رادیو فردا بزنید می بینید که مملو از برنامه هایی است که انتقادات صریحی به محاکمه افراد، نوع محاکمه، حکم صادره، نوع حبس، و ده ها اما و اگرِ دیگر دارد! حال معلوم نیست طبق نظرات متداوماً متغییر رادیو فردا، قوه قضائیه باید محاکمه بکند یا نکند تا دلِ این رادیو را به دست آورد!

 

پيام فرستادگان فتنه از پاريس

 

کهیک روحانی اصلاح‌طلب با ابراز نگرانی از اهداف و برنامه‌های جدید فتنه‌گران خارج‌نشین اظهار داشت: «آن چند نفر که به آمریکا رفته‌اند، کاملاً رنگ و بوی اپوزیسیون مقیم آمریکا را گرفته‌اند و تکلیف‌شان را هم با ما و هم با حکومت (جمهوری اسلامی) مشخص کرده‌اند».
وی افزود: «اقدامات چند نفری که به اسم اصلاح‌طلب در پاریس و لندن اقامت کرده‌اند و از طرف اصلاح‌طلبان تصمیم می‌گیرند، به ضرر اصلاح‌طلبان تمام می‌شود و بهانه به دست حکومت می‌دهد تا برای کل جبهه اصلاحات، موانع و محدودیت‌های جدید ایجاد کند و کار خودش را پیش ببرد».
این روحانی اصلاح‌طلب تصریح کرد: «برایم خیلی عجیب است که بعضی دوستانِ داخلی آن افراد هم به آنها مشکوک شده‌اند و در خفا می‌گویند که آنها یا آدم حکومت هستند یا برای خارجی‌ها کار می‌کنند اما با این حال طرح‌های آنها را دنبال می‌کنند».
وی ادامه داد: «آنها حتی پیش ما (روحانیون اصلاح‌طلب) می‌آیند و می‌خواهند که طرح‌های اجق وجق آن افراد مشکوک (اپوزیسیون برانداز خارج‌نشین) را پیاده کنیم!».
روحانی وابسته به اردوگاه اصلاح‌طلبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نمونه‌ای از خواسته‌های تیم مذکور گفته است: «چند روز پیش یکی از همین مشارکتی‌ها پیش من آمد و گفت بیائید هر چه زودتر به حصر موسوی و کروبی اعتراض کنید و رفع حصر را از حکومت و رهبری بخواهید».
وی افزود: «گفتم حالا چه اتفاقی افتاده و چه چیزی عوض شده که با این عجله بیایم این موضوع را مطرح کنیم؟ او اول جواب‌های بی‌سروته داد و وقتی دید من قانع نشدم، گفت که این موضوع بخشی از یک برنامه جامع است که دوستان ما در پاریس برنامه‌ریزی کرده‌اند و وقتی زمانش برسد، چند دولت اروپایی و چند سازمان‌ بین‌المللی و رسانه‌های مختلف خارجی هم به کمک خواهند آمد».
این روحانی اصلاح‌طلب گفت که پیک حزب منحلٌه مشارکت به او گفته است «اوج کار ما در 25 بهمن خواهد بود که تا آن مقطع، این دو نفر را به قطع و یقین از حصر خارج می‌کنیم و با فضایی که در داخل و خارج ایجاد می‌شود و حمایتی که خارجی‌ها قولش را داده‌اند، وارد مقطع انتخابات می‌شویم و حکومت را مجبور می‌کنیم کاندیداتوری خاتمی یا برادرش را بپذیرد و بالاخره انتخابات را می‌بریم!».
وی اضافه کرد: «از این شخص (پیک مشارکتی‌ها) پرسیدم دوستان خارج شما یعنی چه کسانی؟ یعنی شیرین عبادی و حقیقت‌جو و شوهرش می‌خواهند این همه کار را انجام دهند؟ ‌آن فرد پاسخ داد: نه؛ شیرین عبادی فقط بخش حقوق بشری را دنبال خواهد کرد و مسئولیت کمپین آزادی موسوی و کروبی را به عهده می‌گیرد».
«او گفت که اصل طرح توسط اردشیر امیرارجمند و اعضای شورای هماهنگی راه سبز امید طراحی شده و با خانواده‌های آن دو نفر هم هماهنگ شده که اول آنها اعتراضات و نامه‌نگاری‌ها را شروع کنند و بلافاصله شخصیت‌های روحانی و سیاسی اصلاح‌طلب مثل من و خاتمی و هاشمی و موسوی لاری و مجید انصاری و عبدالله نوری و بعضی علمای هماهنگ با اصلاح‌طلبان مثل آقایان صانعی و بیات و بعضی شخصیت‌های بریده از اصولگرایان، همین درخواست را بیان کنند و در مرحله بعدی قرار است گروه‌های اصلاح‌طلب مثل حزب مشارکت، مجاهدین انقلاب، نهضت آزادی و ملی - مذهبی‌ها و روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین و ... خواهان رفع حصر موسوی و کروبی شوند».
این روحانی وابسته به اردوگاه اصلاح‌طلبان گفت: «پرسیدم مگر احزابی به نام مشارکت، مجاهدین انقلاب و نهضت آزادی هم وجود دارد که موضع بگیرند؟ خانواده‌های کروبی و موسوی و بعضی از افرادی که اسم بردید هم که همیشه دارند همین حرف‌ها را می‌زنند و حکومت هم هیچ اعتنایی نمی‌کند».
وی ادامه داد: «از آن شخص پرسیدم چرا ما را وارد معرکه‌ای می‌کنید که سرتاپایش مشکوک و دردسر درست‌کن است؟ ‌چرا کاری می‌کنید که این یک ذرٌه احترامی هم که حکومت برای امثال ما قائل است، از بین برود؟».
این روحانی اصلاح‌طلب تصریح کرد که پیک حزب منحلٌه مشارکت به وی پاسخ داد است «امیرارجمند گفته باور کنید که برنامه ما خیلی گسترده است» و به نقل از این ضدانقلاب فراری ادامه داده «برای داخل در تلاش هستیم شخص خاتمی وارد این صحنه شود و دیگران هم با او همکاری خواهند کرد و حتی قرار است با بعضی دولت‌ها مذاکره کنند تا آنها هم این مطالبه را مطرح کنند».
آنگونه که پیک مشارکتی‌ها از قول امیرارجمند به این روحانی وابسته به اردگاه اصلاح‌طلبان گفته، در خارج نیز از سوی آنها اقدامات متعددی همچون راه‌انداختن تظاهرات وسیع در کشورهای خارجی و تجمع مقابل مراکز سازمان ملل و سفارتخانه‌های ایران در پایتخت‌های مهم اروپایی و آمریکایی طراحی شده و قرار است با تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا و پارلمان اروپا و سیاست‌مداران مطرح آمریکایی و اروپایی و احمد شهید (گزارشگر ویژه سازمان ملل) و رهبران چند کشور همسایه و دوست ایران مذاکره ‌شود تا آنها هم آزادی موسوی و کروبی را از حکومت ایران درخواست کنند.
وی تصریح کرد: «آنها حتی در تلاش هستند تا ادامه مذاکرات هسته‌ای به همین موضوع منوط شود! و اگر با همه این کارها حکومت (جمهوری اسلامی) زیربار نرود، از آمریکا و اروپا خواسته‌اند تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند!».
این روحانی اصلاح‌طلب در پایان با ابراز نگرانی شدید از برخی اقدامات مشکوک حلقه تندروهای اصلاح‌طلب گفت: «من که قانع نشدم که چنین کاری را انجام دهم و به دوستان خودمان هم می ‌گویم خیلی مواظب باشند که به دام خارجی‌ها یا به دام اطلاعاتی‌های حکومت (جمهوری اسلامی) نیفتید!».
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 

خط و نشانِ رادیو فردا برای رسایی!

 
 
رادیورادیو فردا ظاهراً تمام انرژی خود را برای دفاع از رفسنجانی و خانواده اش به کار گرفته است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا تمام توان خود را برای دفاع از خانواده هاشمی به کار گرفته و کمتر ممکن است که در صدر اخبار این رادیو، صحبت از مهدی، فائزه، محسن، یاسر، فاطمه و یا اکبر رفسنجانی به گوش نرسد.
گزارشِ اوضاعِ به گفته رادیو فردا نگران کننده مهدی هاشمی در زندان، ممنوع الملاقات بودنش، بی دلیل بودن اتهامات، ساختگی بودن نوار منتشره نیک آهنگ کوثر و خلاصه هر نوع تیتر که فکرش را هم نمی توان کرد، در تحریریه رادیو فردا جعل می شود تا خوش خدمتی خود به خاندان هاشمی را اثبات کنند. حتی اکبر گنجی در مقاله ای که مانند همه مقاله هایش کپی برداری از نقل قول های دیگران است عنوان نموده بود "جداً باید از هاشمی تقدیر به عمل آید".
حال با دو نطق آتشین رسایی، علیه این خانواده، رادیو فردا تلاش نموده تا به هر نحو ممکن، از شدت حملات بکاهد.
این رسانه نما، در تیتری عجیب به جای پرداختن به اصل ماجرای امروزِ مجلس در خبری عنوان نموده "حمله دوباره رسایی به رفسنجانی؛ خانواده هاشمی به دادگاه روحانیت شکایت کرد "
در ادامه خبر، سایت رادیو فردا به دفعات از عواقب این افشاگریها و یا زنده کردن خاطرات در ایام منتهی به ۹ دی اعلام نگرانی کرده:

"نطق پیشین حمید رسایی در مجلس شورای اسلامی که روز ۲۸ آذر ایراد شد، واکنش صریح دادستان تهران را در پی داشت.
در پی این نطق، داستان تهران از حمید رسایی به خاطر آن‌چه اظهارات «مجرمانه» و «خلاف واقع» خوانده شده است، در دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد و گفت که رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، نشان‌دهنده عدم مصونیت او در مقابل دستگاه قضایی و استقلال قوه قضائیه است.
خانواده هاشمی رفسنجانی در نهایت خواستار آن شده است تا دادگاه ویژه روحانیت به پرونده حمید رسایی رسیدگی کند".
در ادامه رادیو فردا با آوردن یک تیتر داخلی دیگر سعی نموده تا این موضوع را برجسته تر نشان دهد:

"شکایت از رسایی به دادسرای ویژه روحانیت

به دنبال اظهارات حميد رسايی و اعلام جرم دادستانی تهران عليه وی، خبرگزاری ايسنا روز چهارشنبه گزارش داد که خانواده هاشمی رفسنجانی شکايتی را عليه اين نماينده مجلس به دادسرای ويژه روحانيت تسليم کرده اند. محمود عليزاده، وکيل خانواده رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، گفته است: «ياسر، مهدی، فاطمه و محسن از فرزندان آيت الله هاشمی رفسنجانی عليه حميد رسايی در دادسرای ويژه روحانيت شکايت کرده اند. وی افزوده است: «در دادسرا از شکات توضيحات لازم را خواسته اند و فکر می کنم تا ۱۰ روز آينده حميد رسايی به دادسرا احضار شود.»

روز پنجشنبه، ۳۰ آذرماه، نيز دادستانی عمومی و انقلاب تهران نطق روز بيست و هشتم آذر اين نماينده مجلس و اتهاماتی که به دستگاه قضايی وارد کرده بود را «خلاف واقع و کذب» خواند و گفت که «با عنايت به مجرمانه بودن برخی از اظهارات آقای رسايی، دادستانی تهران مراتب را جهت رسيدگی به دادستان ويژه روحانيت اعلام کرده است.»"

اما تذکری که رادیو دیروز آن را برای رادیو فردا ضروری می داند: "رسایی" ها مانند "ستار بهشتی" های شما نیستند که با ۵ روز بازداشت، از ترس بمیرند! و یا مانند ابطحی ها که با ۱۰ روز بازداشت، تمام دانسته های خود را از معاندین صهیونیست صفتی مانند شما در تلویزیون رسمی کشور به زبان آورند و همه اسرار و هستی خود را برباد دهند تا شاید ۴ روز تخفیف در مجازات حبس خود بگیرند. رسایی ها مردانه در تریبون رسمی مجلس، آنچه دانستنش را به صلاح عموم می دانند بر زبان می آورند و تا پای جان پای روشنگری های عمار گونه خود ایستاده اند.

 

کلاهبرداری خانوادگی معصومه ابتکار از استانداری تهران+سند

 

در خبرهای قبلی به برخی از تخلفات معصومه ابتکار (عضو جبهه منحل شده مشارکت ورئیس سازمان محیط زیست دولت خاتمی) از جمله تقلب و دستبرد علمی از یک مقاله خارجی و درج آن در مجلات علمی داخلی بنام خود را با اسناد مربوطه منتشر نمودیم .

 

حال در اینجا در صدد هستیم به یکی دیگر از تخلفات وی اشاره کنیم

سید محمد هاشمی همسر خانم معصومه ابتکار ؛ که سابقا به دلایلی خاص از یکی از ارگانهای مهم کنار گذاشته شده بود ؛ به همراه چند نفر از دوستان نزدیک خود , از جمله معصومه ابتکاردر سال 1369 شرکتی را در زمینه واردات بنام «آرین شید «تاسیس می نمایند و محمد هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره و مصومه ابتکار به عنوان یکی از شرکاء و از سهامداران اصلی این شرکت محسوب می گردند .

در اینجا به عنوان نمونه به  یکی از دهها مورد قرارداد های صوری و تخلفات این شرکت ،کلاه برداری از استانداری تهران در سال 1372 که منجر به حیف و میل شدن مبالغ زیادی از بیت المال می باشد ،می پردازیم .

قابل توجه است که این تخلفات مربوط به دولت ششم به ریاست هاشمی رفسنجانی می باشد .

در آینده به افشاگری های بیشتری از تخلفات و اقدامات سود جویانه بانوی فتنه و همسرش در دولتهای ششم و هفتم و هشتم خواهیم پرداخت .

شرکت صنعتی با مسئولیت محدود بنام تبت با شماره ثبت 57867 در تاریخ 31/4/1369 با افزایش سرمایه شرکت و  آقایان بهزاد هاشمی و محمد هاشمی و خانم معصومه ابتکار و افسانه السادات میری را به عنوان شرکاء شرکت  معرفی نمود.

(سند شماره1)

sanad1 آگهی روزنامه رسمی شرکت تبت با شماره ثبت 57867

sanad1 آگهی روزنامه رسمی شرکت تبت با شماره ثبت 57867

شرکت مزبور با نام » آرین شید » در تاریخ 9/8/71 قراردادی به مبلغ380/000/000 ریال در خصوص تامین   4000 مترمکعب  چوب روسی مورد نیاز استانداری تهران  منعقد می نماید .

تا به اینجای کار معلوم گردیده است که آقای محمد هاشمی همسر خانم ابتکار رئیس هیئت مدیره شرکتی بنام «   تبت » به شماره ثبت 57867  طبق درج در روزنامه رسمی کشور می باشد ولی در قرار دادی که با استانداری تهران می بندند نام شرکت به آرین شید با همان شماره ثبت و مدیرعامل تغییر پیدا می کند .

این شرکت با تمهیداتی خود را مالک چوب روسی و قادر به تحویل آن معرفی می نماید و با انعقاد قرار داد مبلغ 180/000/000 ریال اخذ می نمایند ولی بعدا معلوم  می شود که مدیران شرکت مزکور با تظاهر به داشتن کالا و امکانات و قدرت واهی اقدام به کلاه برداری نموده اند .

در بند2 : مدت قرار داد 85 روز  قید شده است

در بند  8 این قرارد دادقید شده است که : فروشنده(شرکت آرین شید) مکلف است که کالای موضوع قرارداد را از نظر کیفیت طبق استاندارد متعارف تحویل خریدار نماید و از نظر خریدار تحویل چوب استوک ( ته مانده انبار – کناره درخت – ترک خورده- صفافی نشده ) غیر قابل قبول خواهد بود .

(سند شماره 2)

sanad2 متن قرار داد شرکت آرین شید و استانداری تهران

sanad2 متن قرار داد شرکت آرین شید و استانداری تهران

 

sanad20 متن قرارداد صفحه دوم

متن قرارداد صفحه دوم sanad20

sanad79 متن قرارداد صفحه سوم

sanad79 متن قرارداد صفحه سوم

بطوریکه در گزارش سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران پس از گذشت ماهها ، شرکت به تعهدات خود عمل نکرده و از میزان 4000 متر مکعب مفاد قرار داد فقط 500 متر مکعب آن تحویل داده شده وکه در حد استاندارد خواسته شده نبوده و به صورت فله ای و ابعاد مختلف می باشد .

(سند شماره 3)

sanad3

sanad3

بدون شک این دست کلاهبرداری ها بدون لابی کردن امکان پذیر نیست . در اینجا به تخلف یکی از مدیران وقت که اصرار به عقد این قرار داد داشته است اشاره می شود.

مهندس خوشرو معا ون عمرانی وقت استانداری تهران در زمان تصدی خودبا اعمال نفوذ باعث   قرارداد غیر قانونی مذکور می شود .و با اعضاءهیات مدیره و مدیر عامل سازمان اقدام به تائید و تاکید و اصرار جهت عقد قرارداد مذکور نموده است در حالی که هیچ وظیفه و اختیارات قانونی در این رابطه نداشته است .

در ضمن وی بر خلاف ضوابط و خارج از حیطه اختیارات قانونی خود با تبدیل ضمانت نامه بانکی  به سفته آنهم به مبلغ پانزده میلیون تومان موافقت نموده است .

(سند شماره 4)

sanad4 متن درخواست استاندار تهران نسبت به تخلف اداری معاون خود و معرفی وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری

متن درخواست استاندار تهران نسبت به تخلف اداری معاون خود و معرفی وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری sanad4

 

متن درخواست استاندار تهران نسبت به تخلف اداری معاون خود و معرفی وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری

متن درخواست استاندار تهران نسبت به تخلف اداری معاون خود و معرفی وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری

sanad75

sanad75

sanad143

این تنها گوشه ای از سوابق سوءاستفاده ها و تخلفات خانوادگی بانوی فتنه بود. انشاءالله در آینده شاهد انتشار اسناد غیر قابل انکار دیگری از ترک تازی های دوم خردادی ها و فتنه گران خواهیم بود . منتظر باشید …

منبع :وبلاگ بانوی فتنه      http://greenebtekar.blogfa.com
 

فیلم مستند یزیدیان / حوادث روز عاشورای سال ۸۸ به روایت تصویر / لینک مستقیم دانلود

 

فیلم مستند یزیدیان / حوادث روز عاشورای سال 88 به روایت تصویر

 

“متاسفانه بعضی افراد «فراموش کرده‌اند» که مردم حافظه‌ی جمعی دارند و «اطلاعات در رسانه‌ها باقی می‌ماند»؛ بر همین اساس اطلاعاتی غلط به مردم می‌دهند.”
میرحسین موسوی [۸۸٫۰۳٫۰۲]

 

پس از برگزاری انتخابات عده ای با شعار تقلبی “تقلب در انتخابات” مردم را به خیابانها کشاندند اما مردم متوجه شدند که این یک بازی سیاسی و جنگ قدرتی است که اینها علیه نظام و جمهوری اسلامی به پا کردند، پس از صحبت های مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ماه فقط عده خاصی از اراذل و اوباش بودند که به خیابانها آمده، اتوبوس ها را به آتش کشیده و اموال مردم را مورد تهدید قرار می دادند. مرحله دوم جدایی مردم از فتنه گران در روز قدس بود که فتنه گران در این روز شعار نه غزه نه لبنان سر دادند. روز عاشورا آخرین نقطه اوج حماقت جریان فتنه بود که خود را با امام حسین (ع) درگیر کردند و در این روز به همه مقدسات عاشورا اهانت شد. روز عاشورا روز سقوط فتنه بود و مردمی هم که در این مدت فریب فتنه گران را خورده بودند در ۹ دی ماه آمدند و وفاداریشان را به نظام، انقلاب، امام (ره) و رهبری نشان دادند.

 

مستند یزیدیان که گزیده ای از حوادث منتهی به فتنه عاشورای سال ۸۸ می باشد، جهت ثبت در حافظه تاریخی ملت ایران، با لینک مستقیم در ادامه مطلب قابل دسترسی است.

 
 

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

 

کیفیت: VCDRip (خوب)

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰) (حجم کل: ۱۰۰ MB )
لینک اصلی | لینک کمکی

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود

منبع: مبین مدیا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 92750
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1