به دنبال سلسله مقالات عباس عبدی در اعتراض به جنبش سبز و عواقب منفی آن برای اصلاح طلبان، گویانیوز واكنش نشان داد.
مرصاد به نقل از کیهان: گویانیوز در مطلبی كه از سوی یك عضو فراری حلقه كیان (مجید محمدی) نوشته شده، احزاب اصلاح طلب را احزاب فولكس واگنی توصیف كرد و نوشت: سبزها همه انتقادات عباس عبدی را وجوه مثبت خود می دانند و می خواهند بحران های سیاسی در جمهوری اسلامی افزایش یابد و حكومت فرو بریزد.
همكار روزمزد رادیو فردا (ارگان سازمان سیا) تصریح می كند: آقای عبدی كه روزی از دیوار سفارت آمریكا بالا رفت، حالا شده است طرفدار افزایش توانمندی و اعتبار و مشروعیت حكومت، كه خود در زاده شدن آن نقش داشته است... او مجبور به خانه نشینی شده و غم دوره ای را می خورد كه از اعضای سردبیری روزنامه سلام بود و تصمیم می گرفت چه كسی بنویسد و چه كسی ننویسد، كدام جمله چاپ شود یا نشود. اگر همه فراموش كرده باشند هم نسلان عباس آقا فراموش نكرده اند كه وی روزی معاون دادستان كل كشور بوده است، در دوره ای كه مخالفان را در زندان به صلابه می كشیدند.
گویانیوز بدون اشاره به وضعیت فرو ریخته و شكست خورده فتنه گران و ظاهرا برای دلگرمی چند ورشكسته فراری و پناهنده می نویسد؛ بزرگترین موفقیت(!!) جنبش سبز در بحران سازی برای جمهوری اسلامی است و اینكه باعث شدند بخشی از وفاداران به حاكمیت اخراج شوند.
یادآور می شود عبدی پس از حضور خاتمی در انتخابات مجلس، از این كار دفاع كرده و طی چندین مقاله، آشوب طلبی ناكام فتنه گران را كه منجر به انزوای بیشتر افراطیون و زیر سؤال رفتن ادعای اصلاح طلبی شده بود، محكوم كرد.
نوشته گویانیوز، به قلم یك عضو سابق حلقه كیان ضمن اینكه از ماهیت كاریكاتوری فتنه آمریكایی اسرائیلی 88 خبر می دهد، بار دیگر به ماهیت برانداز فتنه سبز تاكید می ورزد و روشن می سازد كه بقایای این جریان باید به چشم مهره سرویس های بیگانه نگریسته و در قرنطینه و انزوا باشند.